Enea z nowym dyrektorem sponsoringu i promocji. Przeszedł z Amica Group
Do spółki Enea SA dołączył Paweł Rydz, obejmując stanowisko dyrektora ds. sponsoringu, promocji i zarządzania marką - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Paweł Rydz, fot. LinkedIn
Paweł Rydz do spółki Enea przeszedł z Amica Group, gdzie przez blisko 7 lat pracował jako dyrektor marketingu.
W latach 2016-2017 zajmował stanowisko business development&sales directora na Polskę w Hub Logistics. Wcześniej, przez 2 lata był dyrektorem zarządzającym w spółce AdPilot.
Przedtem związany był przez kilka lat m.in. ze Studio Moderna Group, gdzie najpierw był sales&marketing directorem, a potem CEO.
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Enea z nowym dyrektorem sponsoringu i promocji. Przeszedł z Amica Group
Nie sztandarowe spółki mają obsadę z Polski powiatowej, czyli PSL