Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Grupa Ströer, do której należą sieć reklamy internetowej Ströer Digital Media i sieć nośników reklamy outdoorowej, łączy swoje działy sprzedaży w nową strukturę Ströer Media. Jest ona złożona z trzech zespołów sprzedaży agencyjnej i działu sprzedaży bezpośredniej.
Zespoły sprzedaży agencyjnej będą kierowane przez Daniela Dońca, Tatianę Stelmachów (która pracuje w Grupie Ströer od sierpnia ub.r.) oraz Huberta Świtalskiego, a dział sprzedaży bezpośredniej podlega Maciejowi Paciorkowi.
W każdym będą pracowali specjaliści, zajmujący się dotychczas sprzedażą reklam outdoorowych (m.in. nośników w warszawskim metrze) i internetowych. Szefowie zespołów będą raportowali do Marcina Gudowicza, który od lipca ub.r. jest wiceprezesem Ströer Polska.
- Nowa organizacja pionu sprzedażowego pozwoli na optymalne wykorzystanie naszego potencjału. Składają się na niego wiodący system nośników OOH, reprezentujący ponad 400 wydawców dom sprzedaży reklamy online oraz warszawskie metro - opisuje Marcin Gudowicz. - Dzięki połączeniu kompetencji i wiedzy osób specjalizujących się w różnych obszarach rynku, jesteśmy w stanie zaoferować Klientom kompleksowe rozwiązania reklamowe, w których outdoor, digital i metro wzajemnie się uzupełniają i wzmacniają - podkreśla.
Grupa Ströer obsługę nośników reklamowych w wagonach metra przejęła na początku ub.r. W połowie 2015 roku kupiła za 4,6 mln zł sieć reklamy internetowej Ad-Vice, a na początku 2016 roku - polski oddział Grupy Goldbach (przemianowany potem na sieć Ströer Digital Media, do której włączono Ad-Vice).
Dołącz do dyskusji: Ströer ze wspólnym działem sprzedaży reklam internetowych i outdoorowych
Pewnie zwolnili większość ludzi, żeby mógł wsadzić swoich "kolesi".
Typowe dla Niego...