Sery Valbon z największą od lat kampanią internetową (wideo)
Rozpoczęła się największa od 7 lat kampania marki Valbon (Hochland Polska), której celem jest zwiększenie świadomości marki i benefitów produktowych. W akcję zaangażowano influencerów, m.in. Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają należące do Group One agencje: Value Media, SalesTube i Labcon.
W nowej kampanii Valbon wraz z influencerami, w tym: Cammy, Olivka Blog, Mrs. Polka Dot, Minimalliving i mikroinfluencerami, inspiruje do poszukiwania nowych okazji spożycia serów pleśniowych. Celem współpracy z twórcami internetowymi i szerokozasięgowej kampanii online, która potrwa do końca maja, jest budowanie świadomości marki.
- W ostatnich latach Polacy bardzo zmienili swoje nawyki żywieniowe oraz sposób celebracji posiłków i spotkań. Zauważalna jest zmiana trendów kulinarnych, na które duży wpływ ma m.in. to, jak podróżujemy: podróżowanie kulinarne, częste wyjazdy typu citybreak itp. Z naszą komunikacją wychodzimy na wprost tym zmianom, proponując nowe sposoby podania i zastosowania naszych produktów. Kluczowe było dopasowanie mediów i pozycjonowanie naszych produktów, tak aby podnieść wartość komunikacji i trafić do grupy, zainteresowanej kulinarnymi eksploracjami - mówi Katarzyna Ciecieręga, kierownik marketingu marki Hochland.
Działania, które realizowane są przez Group One w obszarach: mediowym, digital, content i influencer marketingowych, obejmują kampanię video online na YouTubie, kanałach VOD i witrynach premium, działania paid social na kanałach Facebook i Instargam marki Valbon, search i programmatic, w którym głowną osią działań jest video. W ramach działań content marketingowych na wybranych serwisach kulinarnych benefity produktowe w kategorii serów pleśniowych wspierają treści redakcyjne.
- Postawiliśmy na zwiększenie efektywności poprzez dobór narzędzi odpowiadających na obecne trendy - video i social media w połączeniu z siłą wpływu influencerów. W kampanii digital, która ma na celu zwiększenie świadomości marki w wyselekcjonowanej grupie celowej, połączenie inspirującego contentu z dopasowaniem dobrze widocznych powierzchni najlepiej odpowiada celom zbudowania widocznego zasięgu i pozytywnej zmianie biznesu Hochland, która jest podstawą naszej strategii działań - mówi Iga Wachowicz, new business i communication director w Value Media, odpowiedzialna za rozwój biznesowy klienta Hochland.
Valbon, jako jedna z marek należących do firmy Hochland, jest obsługiwana przez spółki Group One w modelu współpracy one house - czyli w jednej grupie reklamowej . Value Media odpowiada za kompleksową strategię budowania marki oraz wraz z SalesTube za planowanie kampanii online. SalesTube odpowiada również za działania paid social oraz wykorzystanie programmatica w kampanii digitalowej. Agencja contentowa Labcon zaplanowała i realizuje działania z influencerami.
Kampania Valbon potrwa do 31 maja.
Dołącz do dyskusji: Sery Valbon z największą od lat kampanią internetową (wideo)