Labcon rozpoczyna współpracę z producentem piwa
Należąca do Group One, agencja Labcon rozpoczyna współpracę z Kompanią Piwowarską, w ramach której będzie odpowiedzialna za obsługę marketingową 360° marki Captain Jack.
Jest to wynik wygranych w ciągu ostatnich miesięcy dwóch przetargów obejmujących stworzenie strategii komunikacyjnej i kompleksowych działań marki w mediach społecznościowych.
Wypracowana strategia komunikacyjna stanowić będzie podstawę działań marketingowych marki w 2025 roku. Współpraca obejmie przygotowanie kampanii reklamowej, która będzie realizowana w sezonie w kluczowych kanałach komunikacji: telewizji, internecie, nośnikach outdoorowych (OOH) oraz w punktach sprzedaży (POSM).
W ramach współpracy agencja Labcon będzie odpowiedzialna również za kreację komunikacji marki Captain Jack w mediach społecznościowych. Obejmie ona tworzenie angażujących treści dopasowanych do nowej platformy komunikacyjnej oraz budowanie zaangażowania konsumentów i wzmacnianie obecności marki Captain Jack w internecie.
– Rok 2025 będzie rokiem pozytywnych wyzwań dla marki Captain Jack. Wiemy, że nasz konsument, na bardzo dynamicznym rynku piw smakowych, jest szczególnie nastawiony na odkrywanie tego, co nowe. Bardzo cieszymy się na naszą nową współpracę i czekamy już na przedstawienie szerszemu odbiorcy pomysłów, które wspólnie zrealizujemy w nadchodzącym sezonie – mówi Bartłomiej Janusz, senior brand manager marek Nowych Kategorii w Kompanii Piwowarskiej.
Agencja Labcon będzie również odpowiedzialna za kreację spotów reklamowych, contentu digitalowego oraz innych materiałów, które zostaną wdrożone na kluczowych touchpointach realizowanych kampanii.
Dołącz do dyskusji: Labcon rozpoczyna współpracę z producentem piwa