Serce i Rozum z piątką do wyboru w kampanii Orange (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange Polska z udziałem Serca i Rozumu. Marka promuje jesienną ofertę z dodatkowym sprzętem dostępnym za złotówkę. Spoty będą emitowane w telewizji i stacjach radiowych.
Nowa kampania Orange podkreśla, że podpisując dwuletnią umowę na Neostradę 80 Mb/s, Neostradę z telewizją lub FunPack otrzymuje się do wyboru jedno z pięciu urządzeń za złotówkę. W spocie Serce i Rozum przekonują o tym, spacerując szkolnym korytarzem.
Przypomnijmy, że w drugiej szkolnej kampanii bohaterowie reklamują Orange Open (obejrzyj ten spot). Natomiast telefony i smartfony dostępne w Orange promują też obecnie bohaterowie serialu „Rodzinka.pl” (zobacz te reklamy).
Nowe reklamy z Sercem i Rozumem będą emitowane w telewizji (TVN, TVP, Polsat, Orange Sport) oraz radiu (Trójka, stacje z pakietu RMF na Maxxxa, Radio ZET, Złote Przeboje, Rock Radio, TOK FM, Radio Eska, Vox FM, Radio Wawa).
Kreację spotu przygotowała agencja Publicis, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Film IT! Produkcja, postprodukcją obrazu Platige Image, a postprodukcją dźwięku Studio Genetix. Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum z piątką do wyboru w kampanii Orange (wideo)