Serce i Rozum kontra drogówka w reklamie Neostrady i FunPacka w Orange (wideo)
Ruszyła kolejna kampania z udziałem Serca i Rozumu reklamująca Neostradę i FunPack w Orange. Akcję przygotowały firmy Publicis, Opus Film, Platige Image i MEC.
W nowym spocie Orange Serce i Rozum pędzą na motorze po mieście z nadmierną prędkością, a policjanta, który ich zatrzymuje i wymierza mandat, zasypują wymówkami. Taki przekaz ma podkreślać, że warto spieszyć się do salonu Orange, żeby skorzystać z nowej promocji, w ramach której przy podpisywaniu umowy na dwa lata na Neostradę z telewizją lub FunPack otrzymuje się za złotówkę wybrane urządzenie (np. drukarkę, aparat cyfrowy czy tablet).
Przypomnijmy, że równocześnie w Orange trwa promocja wyprzedażowa smartfonów (reklamowana przez bohaterów serialu „Rodzinka.pl” - zobacz szczegóły) oraz obowiązuje oferta obejmująca pakiet telewizyjny Tu i Tam dodawany za darmo do Neostrady i Funpacka (co Serce i Rozum reklamują z Renią - przeczytaj więcej i obejrzyj spot).
Kampania z „drogowym” spotem jest prowadzona w telewizji (m.in. kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu) oraz radiu (m.in. RMF FM i Radio ZET). Reklamę wyreżyserował Sebastian Pańczyk, jej produkcją zajęło się studio Opus Film, a postprodukcją - Platige Image. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum kontra drogówka w reklamie Neostrady i FunPacka w Orange (wideo)