Robot Max ściga się z najszybszym internetem w nowej reklamie Orange
Ruszyła kampania Orange Polska, przygotowana przez agencję Leo Burnett, promująca nowy internet Światłowód Pro 2.0. Jego bohaterem jest robot Max.

Od kilku miesięcy bohaterami spotów reklamowych Orange jest rodzina: oprócz dwojga rodziców i dwójki ich dzieci – dziewczynki i chłopca – w domu mieszka także Max – przyjacielski i inteligentny robot wielozadaniowy.
W spocie Max sam stawia sobie wyzwanie: będzie się ścigał z najszybszym internetem – dostarczanym przez Orange. W tej walce jest jednak bez szans - nawet na wielu urządzeniach jednocześnie Orange Światłowód jest niepokonany.
Spot z jednej strony pokazuje, że dzięki szybkiemu i stabilnemu światłowodowi każdy z domowników może korzystać z internetu tak, jak lubi, z drugiej – podkreśla rodzinność i radość ze spędzania czasu razem.
Kampania zrealizowana będzie wielokanałowo: w telewizji, internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz w formie materiałów drukowanych. Spot będzie można obejrzeć w telewizji na kanałach należących m.in. do Polsatu i TVN. Ponadto kreacja będzie emitowana w mediach społecznościowych w specjalnie stworzonych formatach.
Za kreację spotu w reżyserii Sebastiana Pańczyka odpowiadają agencja Leo Burnett we współpracy z Orange Polska. Nad produkcją czuwało studio Graffiti, postprodukcję wykonało studio Orka, a udźwiękowienie – Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media, zaś odsłona kampanii w social mediach – Follow Agency.
Dołącz do dyskusji: Robot Max ściga się z najszybszym internetem w nowej reklamie Orange