SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neckermann Polska postawił na Value Media

Value Media będzie odpowiadać za całą strategię i obsługę mediową biura podróży Neckermann Polska. W przetargu dotyczącym tego zlecenia brało udział sześć firm.

Value Media wygrało przetarg na strategię i obsługą mediową biura podróży Neckermann Polska. W rywalizacji brało udział sześć firm, a do finałowego etapu awansowały dwie.

Value Media przygotowało dla Neckermann Polska strategię mediową do maja 2011 roku, a ponadto będzie odpowiadać za obsługę budżetu reklamowego touroperatora we wszystkich mediach. Pierwsza kampania Neckermann Polska przygotowana przez Value Media rozpocznie się w najbliższych miesiącach.

Dołącz do dyskusji: Neckermann Polska postawił na Value Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mediowiec
A Neckermann robił przetarg??/ Nic nam o tym nie wiadomo. Kto uczestniczył?
odpowiedź
User
X
Kolega koledze.
odpowiedź