SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CMO amerykańskiego Samsunga radzi marketerem zmianę podejścia do digitalu

Marc Mathieu, szef marketingu amerykańskiego oddziału Samsunga, zachęca branżę do rewizji podejścia do digitalu i jego wpływu na sprzedaż produktów.

Mathieu, cytowany przez serwis The Drum, stwierdził, że zmieniło się jego podejście do roli digitalu w procesie sprzedaży. Jego zdaniem, rolą platform cyfrowych (jak np. media społecznościowe) i twórców internetowych powinno być bardziej wsparcie obszaru obsługi klienta, a nie czystej sprzedaży.

Potencjał influencerów powinno się wykorzystywać w kampaniach do pokazania wartości i zalet promowanej marki, twierdzi Mathieu. Podał tu przykład akcji  Samsunga, realizowanych we współpracy z popularnymi twórcami - Caseym  Neistatem i Issą Rae. Ich rezultatem było przede wszystkim umocnienie u odbiorców świadomości potencjału sprzętu od Samsunga, ocenił szef marketingu firmy w USA. - Nie pracujemy z nimi ze względu na ich wpływowość, ale kreatywność i geniusz, z jakimi operują technologią do opowiadania swoich historii - mówił Marc Mathieu.

Szef marketingu Samsunga w USA został również zapytany o to, jak platformy cyfrowe powinny wspomagać influencerów w zachowaniu transparentności przy działaniach reklamowych. Mathieu ocenił, że branża przy całej swej dynamice rozwoju potrzebuje zachowania standardów etycznych, zwłaszcza że jesteśmy zalewani komunikatami reklamowymi praktycznie non stop.

- Dzięki ciężkiej pracy mamy szansę zbudować lepszy świat dla naszych dzieci, możemy budować społeczności, kreować wpływy, jednak musi to zachować etyczny sens - twierdzi Marc Mathieu. Dodał także, ze nowoczesne technologie, takie jak sztuczna inteligencja i internet rzeczy mogą w przyszłości "uwolnić nas od przyziemnych spraw, tak byśmy mogli skupić się na rozwoju kreatywności i własnych pasji".

Dołącz do dyskusji: CMO amerykańskiego Samsunga radzi marketerem zmianę podejścia do digitalu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl