Nowy sponsor Kanału Zero. To znany producent kosmetyków
Polski producent kosmetyków Bielenda został nowym sponsorem Kanału Zero, założonego przez Krzysztofa Stanowskiego. Umowę o rocznej współpracy podpisano w styczniu tego roku.
![fot. skrin z Kanłu Zero/Paweł Wilk, LinkedIn](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67ab5f404aaf8_tolpamen-stanowski.jpeg)
– Całoroczna współpraca, którą rozpoczęliśmy w styczniu, zakłada obecność marki w takich audycjach, jak m.in. Godzina Zero, Zero do Zera, cyklach commentary i Mazurek&Stanowski, czy w programach autorskich Krzysztofa Stanowskiego, Joanny Pinkwart, Arlety Bojke i Marii Stepan. Zaplanowane mamy również akcje specjalne, których nie będzie się dało przeoczyć, a dopełnieniem świadczeń są angażujące działania w social mediach – poinformował w mediach społecznościowych Paweł Wilk z Arskomu, brokera reklamowego Kanału Zero.
Grupa Bielenda jest na Kanale Zero obecna m.in. ze swoją linią kosmetyków dla mężczyzn Tołpa
Zobacz: Tyle Kanał Zero zarabia z reklam od YouTube’a. Stanowski: pokażę twarde dane
Do Grupy Bielenda należą takie marki, jak: Bielenda, Bielenda Professional, BodyBoom, FaceBoom i BabyBoom oraz Bielenda Professional Supremelab, Soraya i Dermika, a także SheHand, SheFoot i ManFoot oraz SheCare i SkinArté
Na Kanale Zero promuje się lub promowało łącznie kilkanaście marek, jak m.in.: x-kom, SFD, Diety od Brokuła, TP Vision, GoldSaver, Mubi, KFC, XTB, Cylindersi.pl, Fuksiarz. Głównym partnerem reklamowym był do niedawna właściciel serwisów rekrutacyjnych RocketJobs i Just Join IT.
Kanał Zero ruszył 1 lutego 2024 roku. Jest obecnie kanałem z największą liczbą subskrypcji wśród polskich mediów.
Krzysztof Stanowski zapowiedział udział w tegorocznych wyborach prezydenckich, dodając przy tym, że robi to dla obnażania standardów polskiej polityki, a nie dla zdobycia urzędu.
Dołącz do dyskusji: Nowy sponsor Kanału Zero. To znany producent kosmetyków