Kumulacje w Lotto będą reklamować Ludzie-Cyfry (wideo)
Totalizator Sportowy zmienia format kreatywny reklam informujących o kumulacjach w Lotto. Nadal będą one podkreślać wysokość wygranej, ale te kwoty będą mieć bardziej ludzkie oblicze. Kreację reklam przygotowała agencja Brain.
W nowych reklamach kumulacji w Lotto będą występować Ludzie-Cyfry, którzy na koniec każdej opowiadanej przygody będą wspólnie tworzyć kwotę do wygrania. Tacy bohaterowie mają z jednej strony symbolizować radość z milionowych wygranych w Lotto, a z drugiej - nadawać kwotom kumulacji ludzki wymiar.
Spoty będą pokazywać Ludzi-Cyfry w normalnych sytuacjach i miejscach - na ulicy, w biurze i w domu. Zdjęcia realizowano m.in. na Dworcu Centralnym, w hali klubu sportowego, przy recepcji jednego z warszawskich biurowców oraz w eleganckim salonie podwarszawskiej willi.
Przygotowano materiały do ponad 30 spotów telewizyjnych, 38 spotów radiowych i kilkuset reklam internetowych, które będą emitowane w zależności od kwoty kumulacji. Działania reklamowe obejmą też outdoor. Kampanie będą prowadzone w przeddzień i dzień kumulacji.
Nowy format kreatywny przygotowała agencja Brain. Spoty wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a produkcją kierowała Aleksandra Adamczewska.
Dołącz do dyskusji: Kumulacje w Lotto będą reklamować Ludzie-Cyfry (wideo)
HYDE PARK wpis 527 260 str.139