Lotto w nowej kampanii wizerunkowej stawia na sport i kulturę
W nowej kampanii wizerunkowej marka Lotto (Totalizator Sportowy) podkreśla niezwykłą rolę graczy, którzy nie tylko spełniają swoje marzenia, ale też wspierają polską kulturę i sport.

Totalizator Sportowy podaje, że dzięki zaangażowaniu grających w 2024 roku przekazał na kulturę i sport kwotę ponad 1,5 miliarda złotych.
Na potrzeby kampanii przygotowano spoty telewizyjne i radiowe, materiały do internetu i na OOH, video stories w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży.
Bohaterowie kampanii to SuperGracze, którzy odkrywają, że grając w gry LOTTO, zyskują coś więcej niż tylko emocje i szansę na wygraną. Uświadamiają sobie, że ich gra realnie wpływa na rozwój kultury i sportu w Polsce.

W reklamach pokazano, że każdy gracz Lotto ma moc sprawczą. – Grając, dokłada swoją cegiełkę do wspólnego dobra i staje się częścią większej społecznej zmiany – mówi Maciej Koprowicz, dyrektor marketingu Totalizatora Sportowego.
Dołącz do dyskusji: Lotto w nowej kampanii wizerunkowej stawia na sport i kulturę