Kampania 'The Mark - Znak' wspiera relaunch piwa Grolsch
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcjapod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
Kampania reklamowa wspierająca ponowne wprowadzenie do sprzedażyw Polsce holenderskiego piwa Grolsch rozpoczęła się w połowiewrześnia etapem teaserowym. Wykorzystywano w nim symbol złożony zdwóch "G" stylizowanych na litery z logotypu marki, który pojawiłsię na plakatach i muralach, był wyświetlany na ścianach budynków wkilku największych miastach Polski oraz emitowany w kinach iinternecie. W ramach akcji zorganizowano też event, w czasiektórego polski linoskoczek w centrum Warszawy przeszedł wysoko nadziemią po 2,5-centymetrowej taśmie. Działania buzz marketingowewykorzystujące nagrania z tego wydarzenia prowadzono w serwisachinternetowych Facebook i Goldenline.
Przejście do właściwej odsłony kampanii stanowił eventzorganizowany 2 października pod mostem Łazienkowskim w Warszawie,w czasie którego na oczach przedstawicieli świata sztuki, kultury ibiznesu artyści-performerzy i graficiarze stworzyli dziełainspirowane ideą niezależności. Zasadniczy etap akcji jestprowadzony w kinach (30-sekundowy spot, plakaty, infotixy iwoblery), internecie oraz na outdoorze (billboardy i murale). MarkaGrolsch będzie też sponsorem wyprawy polskich linoskoczków do USAoraz tegorocznej edycji Free Form Festival.
Polską adaptacją kreacji - globalnie przygotowanej przezlondyńską agencję The Bank - zajęła się agencja reklamowa DDB,event zrealizowała agencja Peppermint, a kampanię w internecieprowadzi agencja Netizens. Za działania public relations odpowiadaagencja Hill & Knowlton Poland, natomiast media planuje ikupuje dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Kampania 'The Mark - Znak' wspiera relaunch piwa Grolsch