JWT pozyskała globalną obsługę reklamową piwa Grolsch
Agencja JWT wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową piwa Grolsch, produkowanego przez Asahi Group Holding (w Polsce należy do niej Kompania Piwowarska).

JWT pokonała w przetargu kilka agencji, których nazw nie ujawniono. Proces koordynowała firma The Observatory International.
Zwycięska agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie globalnej platformy komunikacyjnej dla marki. Klient będzie obsługiwany z jej biura w Londynie, we współpracy z lokalnymi oddziałami JWT na poszczególnych rynkach.
Decyzja o wyborze JWT do globalnej obsługi Grolscha oznacza, że marka ta po raz pierwszy będzie miała scentralizowaną obsługę reklamową.
Richard Ingram, dyrektor ds. globalnej marki i innowacji w Grolschu, powiedział, że zespół JWT zaprezentował naprawdę ogromną pasję do marki oraz umiejętnego przełożenia „wielkiego myślenia” na wszystkie kanały komunikacji.
W Polsce wśród agencji obsługujących markę Grolsch była GPD Agency. Przygotowała m.in. realizowaną w latach 2015-2016 kampanię "za Grolsch kultury".
Przypomnijmy, że w marcu br. ogłoszono połączenie agencji J. Walter Thompson w Polsce z Ogilvy&Mather.
Dołącz do dyskusji: JWT pozyskała globalną obsługę reklamową piwa Grolsch