Kampania „Za Grolsch kultury” w wakacyjnej odsłonie festiwalowej
Zaczął się wakacyjny etap kampanii reklamowej piwa Grolsch (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Za Grolsch kultury”. Akcję przygotowały i realizują firmy GPD Agency, Lubię to, MEC i Tailor Made PR.
Kampania informuje o letnich wydarzeniach i inicjatywach kulturalnych, które wspiera marka Grolsch: Off Festivalu w Katowicach, T-Mobile Nowych Horyzontach we Wrocławiu oraz serwisie Wspieramkulture.pl przeznaczonym do crowdfundingowego finansowania projektów twórczych.
Reklamy są oparte na zestawieniu klasycznych dzieł malarskich ze sloganami odnoszącymi się do współczesnych wydarzeń kulturalnych oraz hasłem „Za Grolsch kultury”.
Taka konwencja pierwszy raz pojawiła się w kampanii z okazji 400-lecia piwa Grolsch, prowadzonej wiosną br.
Obecna kampania będzie prowadzona do końca lipca na nośnikach outdoorowych oraz w internecie (m.in. na portalach społecznościowych). W akcji są wykorzystywane warianty regionalne reklam.
Kreacją reklam zajęła się agencja GPD Agency, za działania w internecie odpowiada agencja Lubię to, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MEC, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.
Dołącz do dyskusji: Kampania „Za Grolsch kultury” w wakacyjnej odsłonie festiwalowej