Czytanie dzieciom do snu reklamuje „Gang Słodziaków” w Biedronce (wideo)
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kampanię reklamową startującej właśnie promocji „Gang Słodziaków”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Duda Polska, Huta 19 i Wavemaker.
Spot z kampanii pokazuje, jak ojciec na dobranoc czyta swoim dzieciom bajkę z książki „Gangu Słodziaków". Widzowie przenoszą się w świat tych bohaterów i są informowani o zasadach związanej z nimi promocji.
- W tym roku stworzyliśmy od podstaw cały świat Słodziaków – maskotki, książkę, aplikację mobilną, a w kolejnych dniach udostępnimy dodatkowe atrakcje. Podkreślamy też wagę codziennego czytania książek dzieciom, bo to doskonały sposób na wspólne spędzanie czasu. Pobudza wyobraźnię i inspiruje ich do tworzenia własnych historii. Właśnie ten aspekt zaakcentowaliśmy w pierwszym spocie naszej kampanii - opisuje Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.
Jakie są zasady „Gangu Słodziaków”?
W ramach promocji „Gang Słodziaków” od 27 sierpnia za każe 40 zł wydane jednorazowo na zakupy w Biedronce będzie przyznawany jeden punkt w formie naklejki. Dodatkowo po punkcie można będzie otrzymać za zakupy z zarejestrowaną kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, zakup warzyw lub owoców oraz zakup produktów specjalnych o minimalnej wartości 10 zł.
Naklejki można kolekcjonować do 18 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 2 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.
Maskotkę można będzie odebrać po zebraniu 60 naklejek, a 30 naklejek będzie uprawniało do kupna jej za 19,99 zł. Natomiast książkę można będzie otrzymać za 15 naklejek. Nagrody z promocji będą też dostępne w standardowej sprzedaży: pluszaki w cenie 49,99 zł za sztukę, książka - za 9,99 zł.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały TVP, Polsatu i TVN, stacje dziecięce) oraz internet (reklamy i content marketing, m.in. na stronie gangslodziakow.pl, profilach Biedronki na Facebooku i YouTube, aplikacja mobilna „Gang Słodziaków”).
Za kreację i produkcję reklam odpowiada agencja Duda Polska, za działania w internecie - agencja Huta 19, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
Dołącz do dyskusji: Czytanie dzieciom do snu reklamuje „Gang Słodziaków” w Biedronce (wideo)
Zabawki za jakieś grosze, żeby na nie uzbierać trzeba sporo wydać, a kupione luzem są za jakieś kosmiczne pieniądze.
polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com