SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niezwykle subtelną animowaną produkcją reklamuje się Audi w Hiszpanii

Pod hasłem „Ever After” prowadzona jest przez hiszpański oddział Audi kampania reklamowa promująca samochody tej marki. Animowaną produkcją podejmuje walkę ze stereotypami. Za jej realizację odpowiada agencja Proximity w Barcelonie.

Trwający pięć minut film pokazuje historię kilkuletniej dziewczynki, której tata zaczyna czytać bajkę na dobranoc. Bajkę klasyczną, znaną wszystkim - o dziewczynce w wieży, dyni która zmienia się w karetę itp.

Tata czyta, ale dziewczynka oczami swojej wyobraźni widzi coś zupełnie innego. Dynia zamiast w karetę zamienia się w małe, czerwone Audi, którym zaczyna jechać dziewczynka. Potem wjeżdża do pałacu, w którym stoi kilku mężczyzn i ich sportowe auta. Zaczynają wyścig, a ona postanawia się ścigać się z nimi. I wygrywa.

Gdy wybija północ, ta piękna historia się kończy. Tata kończy czytać, dziewczynka śpi, a wśród prezentów pod choinką stoi małe czerwone, mrugające światłami Audi.

Inspiracją do stworzenia tego filmu była postać Michele Mouton, kierowcy Audi i pierwszej kobiety na świecie, która wygrała Mistrzostwa Świata w 1981 roku.

Pod koniec reklamy w tle słychać opowieść tej kobiety: „Ever After opiera się na prawdziwej historii – historii mojego życia”.

Kobieta wspomina też swojego ojca -to on pierwszy w nią uwierzył, mówił, że nie ma książąt, wilków itp.

Na koniec reklamy Audi informuje, że ten spot dedykowany jest właśnie Pierre'owi Moutonowi oraz tym wszystkim ojcom i matkom, którzy pomagają zmieniać stereotypy (w tym przypadku chodziło o to, że dziewczynka nie musi koniecznie bawić się lalkami). Hasło na końcu reklamy głosi: „Let;s change the tale. Ever After”.

W pracę nad reklamą zaangażowane były: agencja Proximity, studio animacji post23 i Alce Films. Sceny akcji wyreżyserował Fernando Trullols Santiago, ścieżkę dźwiękową skomponował Jesus Diaz.

Spot „Ever After” emitowany jest na kanale Audi Hiszpania na YouTube, na Facebooku, Twitterze, Instagramie. Pojawi się też w ponad 90 kinach w całej Hiszpanii oraz na Movistar.

Dołącz do dyskusji: Niezwykle subtelną animowaną produkcją reklamuje się Audi w Hiszpanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl