SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eurozet podnosi ceny reklam i wprowadza nowe pakiety

Grupa Eurozet wprowadza nową ofertę handlową. Zmienią się składy dotychczasowych pakietów oraz ceny spotów w poszczególnych stacjach: Radiu Zet, Antyradiu, Zet Chilli i Radiu Zet Gold.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Zmiany związane są m.in. z zapowiedzią zmian w portfolio grupy, w wyniku których Antyradio poszerzy swój zasięg do 13 miast i aglomeracji. Zet Chilli pozostanie w Warszawie, Krakowie i Katowicach, a Zet Gold będzie miało swoje lokalne, odrębne programy w Warszawie i Krakowie (więcej o tym).

Nowa oferta handlowa Grupy Eurozet zacznie obowiązywać od 16 lutego br. Pakiet Zet Barometr powiększy zasięg o nadajniki, które dołączą do sieci Antyradia. Średnia cena 30-sekundowego spotu wyniesie 10006 zł netto (w godz. 6-22, w dni powszednie). W pakiecie Zet Barometr+ znajdą się sieci Antyradia i Zet Chilli z nowymi częstotliwościami. Średnia cena 30-sekundowego spotu po zmianach to 11604 zł netto. Do pakietu Zet Total dołączy Radio Zet Gold w Inowrocławiu, a Antyradio i Zet Chilli pojawią się z nowymi zasięgami. Średnia cena 30-sekundowego spotu wyniesie 11973 zł netto.

Zmieniają się też ceny reklam w Radiu Zet. Średni koszt 30-sekundowego spotu wzrośnie o 5,9 proc. i wyniesie 8600 zł. Do sieciowego cennika Radia Zet Gold dołączą, dotychczas nieuwzględniane, stacje w Dzierżoniowie, Inowrocławiu i Ostródzie. Średnia cena 30-sekundowego spotu w sieci wyniesie 1429 zł netto. Średnia cena 30-sekundowego spotu w nowej sieci Antyradia to 1060 zł netto, a w sieci Zet Chilli - 674 zł netto.

Z początkiem marca br. zacznie obowiązywać nowy cennik reklam emitowanych w stacjach Grupy RMF - trzeba będzie za nie zapłacić średnio o 4,6 proc. więcej niż dotychczas (zobacz szczegóły).

W sieci Vox FM ceny reklam ostatnio podniesiono jesienią ub.r. - średnio o 38,7 proc. (więcej o tym).

Dołącz do dyskusji: Eurozet podnosi ceny reklam i wprowadza nowe pakiety

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mimko
stacje w sieci Antyradia dopiero co nadają a już mają "wypaśne" ceny. Chyba najpierw pozyskujemy słuchaczy a później sprzedajemy reklamę dla nich a nie odwrotnie ? Jak zwykle Eurozet buduje ofertę nawijania makaronu na uszy. Sama Zetka ma mega słuchalność, daleko w tle za konkurencją i RMF FM, jakbym miał gdzieś planować kampanie to RMF z mixem z Polskim Radiem (lub dla młodszych grup z siecią Eska).
odpowiedź
User
dario
Brakuje chyba na wypowiedzenia dla zwalnianych pracownikow/vide antyradio i lokalne oddziały/ i na wydawcę "arcyciekawych" książek pisanych/rzekomo/ przez naczelnego ZET-ki...w koszu marketu jeszcze nie widzialem...do skupu makulatury nie chodzę....O czym to mialo być? "Jak rozwalić radio ogólnopolskie i lokalne stacje"- poradnik....chyba coś w temacie....
odpowiedź