SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Fakty" najdroższe w cenniku TVN. Ile za reklamę przy "You Can Dance"?

W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na luty najwyżej wyceniono reklamy przy “Faktach”. Sa też ceny przy wiosennych nowościach jak “You Can Dance. Po prostu tańcz!” czy “MasterChef Nastolatki”. 

30-sek. spot przy “Faktach” kosztuje do 58,6 tys. zł w dni powszednie i 58 tys. zł w niedziele (ceny netto, bez rabatów). Stawki dla spotów przy nadawanych tuż przed serwisem informacyjnych prognozy pogody i serwisu sportowego są dużo niższe.

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 20,6 tys. zł w dni powszednie i 17,9 tys. zł w niedziele. Ceny reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 22,7 tys. zł i 20,1 tys. zł. 

Na 35,7 tys. zł wyceniono reklamy przy serialu “Na Wspólnej”, zaś niewiele mniej - bo 33 tys. zł - trzeba zapłacić za reklamę przy “Kuchennych rewolucjach”. 

Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy programie “Mistrzowskie pojedynki - Eternal Glory” muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 25,4 tys. zł.

W ostatnim tygodniu lutego na antenie TVN zadebiutują dwa programy. Spot przy “Masterchef Nastolatki” kosztuje 27,1 tys. zł, a przy “You Can Dance Po Prostu Tańcz” - 35,6 tys. zł. 

18 lutego stacja pokaże “Galę bestsellerów Empiku” - reklama przy niej kosztuje 27,9 tys. zł. 

TVN Media jako drugie biuro reklamy telewizyjnej - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na luty. 

Dołącz do dyskusji: "Fakty" najdroższe w cenniku TVN. Ile za reklamę przy "You Can Dance"?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl