Marta Bizior na czele social mediów w Grupie Eurozet
Marta Bizior przejmuje stery social mediów w Grupie Eurozet. Objęła nowo utworzone stanowisko social media director. Wcześniej pracowała w Wirtualnej Polsce.
Od stycznia w Grupie Eurozet za social media odpowiada Marta Bizior, która objęła nowe stanowisko social media directora w dziale marketingu. Bizior będzie zarządzać centralnym działem social mediów odpowiedzialnym za wszystkie muzyczne stacje Grupy i raportować bezpośrednio do Katarzyny Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
Do obowiązków dyrektorki ds. social mediów należeć będzie m.in. kreowanie i zarządzanie obecnością marek stacji muzycznych Grupy Eurozet w kanałach społecznościowych oraz nadzorowanie wszystkich aspektów aktywności socialmediowych. Będzie również odpowiadać za zwiększenie efektywności działań prowadzonych w poszczególnych kanałach.
Czytaj także: Zmiany w Eurozecie. Redaktor naczelny Radia ZET awansuje
Marta Bizior pracę w mediach zaczęła w 2010 roku w Grupie Onet-RASP. Przez ponad osiem lat zajmowała się social mediami, przechodząc drogę od specjalisty do Brand Managera. W latach 2019-2023 była związana z Telewizją Polsat, gdzie przez prawie cztery lata odpowiadała za obszar mediów społecznościowych, najpierw jako social media manager, a następnie creative social media manager. Jesienią 2023 roku dołączyła do Wirtualnej Polski, gdzie została Head of Social Media w Wirtualnej Polsce. Pracowała tam do kwietnia 2024 roku.
Dołącz do dyskusji: Marta Bizior na czele social mediów w Grupie Eurozet