SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W TVP reklamy najdroższe przy meczach polskich piłkarzy

W opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej cenniku na marzec najwyżej wyceniono spoty przy meczach eliminacyjnych polskich piłkarzy do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w 2026 roku. To wydatek ponad 200 tys. zł netto. 

Robert Lewandowski, fot. Grzegorz Wajda/REPORTER Robert Lewandowski, fot. Grzegorz Wajda/REPORTER

TVP1 pokaże dwa mecze polskich piłkarzy w ramach eliminacji do mundialu: 21 marca z Litwą i 24 marca - z Maltą. Za 30-sek. spot przy tych transmisjach reklamodawcy zapłacą 204,7 tys. zł (cena netto, bez rabatów). To najwyższe stawki w marcowym cenniku. 

W marcu na antenach TVP zagości wiosenna ramówka, a w niej kilka premierowych produkcji. 

Za reklamę przy “Sanatorium miłości” (emisja w niedzielne wieczory) marketerzy zapłacą41,2 tys. zł, a za spot przy serialu “Zatoka szpiegów” emitowanym przed tym programem - 38,3 tys. zł. W sobotnie wieczory z kolei emitowany będzie nowy sezon serialu “Krew z krwi” - reklamę przy nim wyceniono na 25,9 tys. zł. 

Reklamodawcy zainteresowani promocją przy serialu “Ojciec Mateusz” (czwartek wieczór) zapłacą 21,9 tys. zł, przy serialu “Królowie” - 22,1 tys. zł, a przy serialu “Komisarz Alex” (piątkowy wieczór - 14,9 tys. zł.

Spot przy serwisie informacyjnym “19.30” wyceniono na 35,2 tys. zł w soboty, 30,3 tys. zł w niedziele i maks. 31,7 tys. zł w dni robocze. Za reklamę przy programie “Pytanie dnia” trzeba zapłacić do 33,7 tys. zł w dni powszednie i 33,3 tys. zł w soboty. 

Cena spotu przy serwisie sportowym wynosi: 30 tys. zł w soboty, 30,1 tys. zł w niedziele i do 31,3 tys. zł w dni robocze. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 28,9 tys. zł, 33,7 tys. zł i 33 tys. zł.

W cenniku reklamowym TVP2 z kolei najdroższe są reklamy przy serialu “M jak miłość” - to wydatek rzędu 73,6 tys. zł. Spot przy serialu “Na sygnale” kosztuje 58,9 tys. zł, przy “Barwach szczęścia” - 47,8 tys. zł, przy “Na dobre i na złe”  - 46,7 tys. zł. 

Marketerzy chcący reklamować przy sobotnim show “The Voice Kids” zapłacą z kolei 51,6 tys. zł. 

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na marzec. 

Dołącz do dyskusji: W TVP reklamy najdroższe przy meczach polskich piłkarzy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl