"M jak miłość" i "The Voice Kids" z najdroższymi reklamami w TVP
Biuro reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na luty. W cenniku najwyżej wyceniono reklamy przy serialu “M jak miłość” (na blisko 80 tys. zł) i przy programie “The Voice Kids” (ponad 60 tys. zł).
79,3 tys. zł (cena netto, dla spotu 30-sek., bez rabatów) kosztuje spot przy serialu “M jak miłość” w TVP2. Stawki dla reklam przy pozostałych serialach Dwójki są niższe.
Reklama przy “Barwach szczęścia” kosztuje maks. 57,9 tys. zł, przy 'Na sygnale" - 54,9 tys. zł, a przy “Na dobre i na złe” - 54,6 tys. zł.
Nieco więcej trzeba zapłacić za obecność w bloku reklamowym w sobotnim prime time. Do 15 lutego TVP2 będzie pokazywać “The Voice Senior” - reklama w bloku przy tej produkcji kosztuje 60,2 tys. zł. Od 22 lutego startuje nowa edycja “The Voice Kids” - tutaj spot wyceniono na 61,9 tys. zł.
14 lutego widzowie Dwójki będą mogli obejrzeć “Wielki finał polskich kwalifikacji Eurowizji” - reklama przy nim to wydatek rzędu 75 tys. zł.
Blisko 60 tys. zł za spot przy “19.30”
W TVP1 najdroższe są reklamy przy serwisie informacyjnym “19.30” oraz przy serwisie sportowym. Na 57,7 tys. zł wyceniono reklamy przy “19.30” w sobotnie wieczór, 33,4 tys. zł - w dni powszednie oraz 39,2 tys. zł w niedziele.
Za spot przy serwisie sportowym trzeba z kolei zapłacić: 47 tys. zł w soboty; 59,3 tys. zł w niedziele i do 33,9 tys. zł w dni robocze. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio: 41,3 tys. zł, 53,4 tys. zł i 31,5 tys. zł.
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy emitowanym w niedzielne wieczory programie “Żona dla Polaka” zapłacą 38,7 tys. zł, przy serialu “Ojciec Mateusz” - 27 tys. zł, a przy serialu “Królowie” - 26,3 tys. zł.
TVP1 będzie transmitować mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów - 12 i 19 lutego. Reklamę przy tych transmisjach wyceniono na 44,5 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: "M jak miłość" i "The Voice Kids" z najdroższymi reklamami w TVP