Drożeją reklamy w stacjach Eurozetu
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym w Radiu ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego są - według nadawcy - odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Nowe ceny będą dotyczyć m.in. pakietów Audio ZET Boost (+3,0 proc.) i Audio ZET (+2,5 proc.), a także Radia ZET (+3,6 proc.). Obejmą pasma od poniedziałku do piątku między godziną 6:00 a 20:00.
– Zmiany są efektem olbrzymiego zainteresowania klientów przestrzenią reklamową w naszych stacjach radiowych. Według danych Kantar Media rok do roku cennikowe wydatki na reklamę w Grupie Eurozet wzrosły o ponad 21 proc., podczas gdy średni wzrost rynku w 2024 roku wyniósł ponad 8 proc., a naszej krakowskiej konkurencji - niecałe 5 proc. – komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Eurozet tłumaczy, że wysoka dynamika wzrostu przychodów jest skorelowana z dobrymi wynikami słuchalności. Miniony rok przyniósł wzrost zasięgu dziennego stacji radiowych Grupy Eurozet. Szczególnie jest to zauważalne w grupach docelowych najbardziej atrakcyjnych dla reklamodawców, czyli np. wśród osób aktywnych zawodowo mieszkających w większych miastach. I tak: zasięg dzienny stacji radiowych wchodzących w skład pakietu Audio ZET Boost w grupie wiekowej 25-59, miasta 50 tys.+, wzrósł o 3,6 proc. rok do roku, co przekłada się na dotarcie do niemal 34 proc. odbiorców Radio Track), a Radio ZET osiągnęło wzrost zasięgu dziennego o 13,7 proc., docierając do niemal 15 proc. słuchaczy w tej samej grupie demograficznej.
Grupa Eurozet to kolejny nadawca, który w ostatnim czasie podnosi ceny reklam. Od stycznia nowe stawki obowiązują w stacjach Grupy RMF oraz w rozgłośniach Polskiego Radia i Audytorium17.
Dołącz do dyskusji: Drożeją reklamy w stacjach Eurozetu