RMF FM codziennie dociera do 8,4 mln osób, a Radio ZET - do 5,9 mln (raport za 2014 rok)
Największy średni dobowy zasięg słuchalności w 2014 roku zanotowało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze: Radio ZET i sieć Eska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy zasięg słuchalności RMF FM w 2014 roku (pod względem liczby słuchaczy w grupie wiekowej od 15 do 75 lat) wyniósł 8,40 mln, po spadku względem 2013 roku o 3,60 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęło Radio ZET z wynikiem w analizowanym okresie na poziomie 5,89 mln słuchaczy, po wzroście wynoszącym 1,71 proc.
Na podium znalazła się sieć Eska, której średni wynik wyniósł 3,55 mln. W porównaniu do poprzedniego roku zwiększył się on o 0,91 proc.
Oczko niżej uplasowała się publiczna Jedynka - 3,29 mln, po spadku o 1,85 proc. Z kolei pierwszą piątkę zamyka Trójka (2,24 mln; w dół o 1,28 proc.).
Dzienny zasięg słuchalności (Wszyscy 15-75) | styczeń 2013 : grudzień 2013 | styczeń 2014 : grudzień 2014 |
Radio RMF FM | 8 715 000 | 8 401 000 |
Radio ZET | 5 795 000 | 5 894 000 |
ESKA | 3 516 000 | 3 548 000 |
Jedynka | 3 352 000 | 3 290 000 |
Trójka | 2 273 000 | 2 244 000 |
Audytorium 17 | 2 241 000 | 2 150 000 |
RMF MAXXX | 1 556 000 | 1 562 000 |
Złote Przeboje | 1 462 000 | 1 468 000 |
VOX FM | 697 000 | 1 028 000 |
PLUS | 980 000 | 913 000 |
Radio Maryja | 934 000 | 889 000 |
Radio TOK FM | 468 000 | 528 000 |
RMF CLASSIC | 451 000 | 496 000 |
ZET GOLD | 443 000 | 430 000 |
Wawa | 417 000 | 393 000 |
Antyradio | 265 000 | 313 000 |
Dwójka | 244 000 | 245 000 |
Czwórka | 197 000 | 220 000 |
ZET CHILLI | 210 000 | 211 000 |
ROCK RADIO | 147 000 | 205 000 |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN | 65 000 | 63 000 |
N= | 84 194 | 84 290 |
Zasięg słuchalności w procentach.
Dzienny zasięg słuchalności w procentach (Wszyscy 15-75) | styczeń 2013 : grudzień 2013 | styczeń 2014 : grudzień 2014 |
Radio RMF FM | 28,7% | 27,7% |
Radio ZET | 19,1% | 19,4% |
ESKA | 11,6% | 11,7% |
Jedynka | 11,0% | 10,8% |
Trójka | 7,5% | 7,4% |
Audytorium 17 | 7,4% | 7,1% |
RMF MAXXX | 5,1% | 5,1% |
Złote Przeboje | 4,8% | 4,8% |
VOX FM | 2,3% | 3,4% |
PLUS | 3,2% | 3,0% |
Radio Maryja | 3,1% | 2,9% |
Radio TOK FM | 1,5% | 1,7% |
RMF CLASSIC | 1,5% | 1,6% |
ZET GOLD | 1,5% | 1,4% |
Wawa | 1,4% | 1,3% |
Antyradio | 0,9% | 1,0% |
Dwójka | 0,8% | 0,8% |
ROCK RADIO | 0,5% | 0,7% |
Czwórka | 0,6% | 0,7% |
ZET CHILLI | 0,7% | 0,7% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN | 0,2% | 0,2% |
N= | 84 194 | 84 290 |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w 2014 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (zobacz te dane).
Dołącz do dyskusji: RMF FM codziennie dociera do 8,4 mln osób, a Radio ZET - do 5,9 mln (raport za 2014 rok)