„Ciekawi od zawsze” - Interia reklamuje nową wersję za 15 mln zł (wideo)
Startuje kampania reklamowa nowej odsłony portalu Interia.pl. Akcja, której budżet wynosi 15 mln zł, obejmuje telewizję, radio, kina, prasę, internet oraz outdoor, została przygotowana przez portal wspólnie z agencją Eternal Monkeys.
W reklamach prezentowane jest przede wszystkim nowe logo Interii, udostępnione na początku września (zobacz szczegóły). Kampania podkreśla, że świat jest wielowymiarowy i różnorodny, jednocześnie dzieje się mnóstwo wydarzeń, które na bieżąco są relacjonowane przez portal.
Przypomnijmy, że 10 września w nowej odsłonie została udostępniona strona główna Interii (więcej na ten temat).
- Tworząc założenia do obecnej kampanii reklamowej, postawiliśmy sobie za cel wzmocnienie wizerunku Interii jako dojrzałego medium, którego zadaniem jest dostarczanie informacji z wielu obszarów naszego życia - opisuje Filip Lenart, dyrektor działu marketingu & PR Interii. - Takie były podstawy do stworzenia zarówno nowej identyfikacji marki, jak i naszej nowej strony głównej, a kreacje reklamowe są ich naturalnym dopełnieniem. Mają za zadanie podkreślić nowoczesność medium prezentującego szerokie spektrum informacji - wyjaśnia.
Kampania przebiega pod hasłem „Ciekawi od zawsze”, które pojawiło się już w reklamach Interii wiosną ub.r., kiedy portal promowali jego czołowi dziennikarze (zobacz więcej).
- Interia jako medium łączy w sobie mnóstwo różnorodnych elementów: od informacji o bieżących wydarzeniach, po ciekawostki z życia gwiazd show-biznesu oraz wiele innych wątków i obrazów. Nowe logo Interii wypełnione jest wieloelementowym wzorem, co zainspirowało nas do przygotowania animacji, w której każdy element mozaiki (wypełnienia, patternu) symbolizuje pojedynczą wiadomość publikowaną w portalu. Kreacje są stosunkowo oszczędne i minimalistyczne, tak aby jak najlepiej wyeksponować nowe logo i wykorzystać jego charakterystyczne liternictwo - komentuje Łukasz Lawrenz z agencji Eternal Monkeys, która wspólnie z działem marketingu Interii przygotowała reklamy. Udźwiękowieniem spotu zajęło się krakowskie studio RS Media.
W kolejnych odsłonach kampania będzie mieć bardziej produktowy charakter.
Akcja startuje 29 września i potrwa do końca br. Będzie prowadzona w telewizji (Polsat, TV Puls, kilkanaście kanałów tematycznych), kinach (sieci Multikino i Cinema City), radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, Jedynka, Trójka, Radio Kolor, stacje z Grupy Radiowej Time), prasie (kilkadziesiąt tytułów ogólnopolskich, m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Show”, „Grazia”, „Rzeczpospolita”, „Wprost”, „Press”, „Label Magazine”, „wSieci”, „CD-Action”, „PC Format”, „Auto Moto”), internecie (serwisy tematyczne i społecznościowe, komunikatory) oraz na outdoorze (wielkoformatowe nośniki motorway agencji Jet Line i ekrany LED w całym kraju).
Budżet kampanii to ok. 15 mln zł.
W lipcu br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 12,51 mln użytkowników i 1,11 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 7,57 mln użytkowników i 733,1 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: „Ciekawi od zawsze” - Interia reklamuje nową wersję za 15 mln zł (wideo)