SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kilka serwisów biznesowych z dużymi wzrostami. Na czele Money.pl

Liderem wśród witryn o tematyce gospodarczej pozostaje Money.pl, wyprzedzający Business Insider Polska i Rynekzdrowia.pl. Wszystkie te witryny osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności, natomiast sporo zmalały wyniki Infor.pl oraz sekcji biznesowo-prawnej WP.pl i Gazeta.pl.

W listopadzie 2024 roku Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 9,33 mln użytkowników (czyli 31,41 proc. wszystkich internautów w naszym kraju), z których każdy spędził w serwisie średnio 11 minut i 32 sekundy. Natomiast Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnął 9,16 mln odwiedzających (30,85 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 9 minut i 52 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Zajmujący trzecią pozycję Rynekzdrowia.pl (Grupa PTWP) miał 7,59 mln użytkowników, 25,58 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 4 sekundy średniego czasu korzystania. Sekcję biznesowo-prawną Interii (Grupa Polsat-Interia) odwiedziło 7,05 mln internautów (23,74 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 5 minut i 32 sekundy, zaś Infor.pl (Infor PL) - 6,65 mln użytkowników (22,41 proc. zasięgu), korzystając średnio przez 3 minuty i 59 sekund.

CZYTAJ TEŻ: Interia z Polsatem znów przed wydawcami WP i Onetu. Allegro zyskało więcej od Temu

Oprócz Interii w zestawieniu jest kilka innych portali horyzontalnych ze swoimi działami o gospodarce i prawie. Na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) taka część zanotowała 5,61 mln użytkowników, 18,89 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania, na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - też 5,61 mln internautów, 18,89 proc. zasięgu, a także 3 minuty i 23 sekundy średniego czasu, a Gazeta.pl (Agora) - 4,98 mln użytkowników, 16,76 proc. zasięgu oraz 5 minut i 31 sekund przeciętnego czasu.

Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) przyciągnął 4,55 mln internautów (15,32 proc. zasięgu), każdego średnio 3 minuty i 44 sekund, zaś Biznesinfo.pl (Iberion) - 4,39 mln użytkowników (14,8 proc. zasięgu), przeciętnie na minutę i 38 sekund.

Serwisy ze ścisłej czołówki miesiąc do miesiąca osiągnęły spore wzrosty odwiedzalności. Money.pl zyskał 654,8 tys. użytkowników (to 7,5 proc. w górę) przy spadku średniego czasu spędzonego przez każdego o 54 sekundy (7,2 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Business Insider Polska zanotował wzrost o 905,7 tys. użytkowników (11 proc.) i 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania (10 proc.), Rynekzdrowia.pl - o 1,06 mln internautów (16,2 proc.) i 11 sekund średniego czasu (6,4 proc.), zaś dział biznesowo-prawny Interii - o 1,18 mln użytkowników (20,1 proc.) i 37 sekund przeciętnego czasu (12,5 proc.).

Za to na Infor.pl ubyło 1,5 mln internautów (czyli 18,4 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 32 sekundy (11,8 proc.).

Na WP.pl część o gospodarce i prawie straciła 985 tys. użytkowników (14,9 proc.) oraz 11 sekund przeciętnego czasu korzystania (13,2 proc.), na Gazeta.pl - 688,7 tys. odwiedzających (12,2 proc.) przy wzroście średniego czasu o 33 sekundy (11,1 proc.), zaś na portalu „Rzeczpospolitej” - 263,6 tys. użytkowników (5,5 proc.) i 9 sekund średniego czasu (3,9 proc.). Z kolei na Biznesinfo.pl liczba internautów zwiększyła się o 239,4 tys. (5,8 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 26 sekund (21 proc.).

CZYTAJ TEŻ: XYZ nie zrobił rewolucji, choć sporo naobiecywał. Nawacki: świadomie "skazujemy" się na mniejszy zasięg

Dołącz do dyskusji: Kilka serwisów biznesowych z dużymi wzrostami. Na czele Money.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cai_lun
Można było zebrać te wszystkie dane w tabelę. Coś, co porządkuje te liczby.
0 0
odpowiedź