Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR się powiększyło
Do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączył nowy członek - That One Agency. Skupia się ona na pełnej obsłudze klienta: od strategii przez produkcję z wykorzystaniem AI, na marketingu influencerskim kończąc.
That One Agency powstała w styczniu 2020 r. Od tego czasu zrealizowała kampanie dla m.in. Dove, Magnum, Philips, Knorr, x-kom, Cif czy Grupy Cichy-Zasada. To agencja full-service, oferująca swoim klientom strategię, kreację, in-house content production z wykorzystaniem AI, a także obsługę influencer marketingu. Poza rynkiem lokalnym agencja obsługuje także wybranych klientów w Europie Zachodniej, rynkach CEE i Stanach Zjednoczonych.
Na czele firmy stoją Michał Kisielewski, executive creative director; Michał Szydło, managing partner oraz Aleksandra Kuczyńska jako account director. Przed powstaniem That One Agency współtworzyli agencje takie jak Ogilvy, McCann, czy Publicis.
– Rozpatrując wnioski członkowskie, koncentrujemy się na zrealizowanych case’ach dla reklamodawców. Chcemy zrzeszać najlepsze agencje na rynku, które nie tylko prezentują dobre rzemiosło reklamowe, ale również deklarują gotowość promowania standardów przetargowych – komentuje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR się powiększyło