Permen w nowej kampanii „niestandardowo o męskich problemach”
Firma Stada wystartowała z kampanią dla leku na erekcję Permen Med Forte.
– Niestety zaburzenia erekcji to ciągle temat tabu w Polsce a nam zależy na tym, żeby zmienić postrzeganie samego problemu. – mówi Paulina Gajos, brand manager Stada – Zdrowie seksualne mężczyzn to temat bardzo ważny i jak się okazuje też bardzo powszechny. Dlatego w przygotowanej przez Nas kampanii przede wszystkim zależy nam na edukacji mężczyzn na temat powszechności problemu oraz faktu, że można go leczyć – dodaje.
– Nie stygmatyzując i nie oceniając, nowa kampania ma za zadanie pokazać, że zdrowie seksualne jest naturalnym elementem naszego życia – mówi Małgorzata Drozdowska, co-owner OK Human – agencji, której w wyniku wygranego przetargu i przeprowadzonych badań konsumenckich, firma Stada powierzyła startegię i realizację kampanii.
W ramach kampanii powstały spoty TV 30 i 15 sekund, Emisję spotów zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD oraz jako część szerokiej kampanii digital.
Spoty w reżyserii Jana Dybusa zostały wyprodukowane przez Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Permen w nowej kampanii „niestandardowo o męskich problemach”