Engie Polska wybiera Good One PR do obsługi komunikacyjnej
Agencja Good One PR wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną grupy Engie w Polsce.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii działań PR na polskim rynku, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie grupy oraz jej ekspertów w mediach. Partnerstwo uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR i komunikacji wewnętrznej, a także wsparcie przy organizacji dedykowanych wydarzeń dla poszczególnych linii biznesowych.
Współpraca rozpoczęła się z początkiem bieżącego roku.
Z ramienia agencji działania prowadzi zespół B2B w składzie: Michał Zębik, senior account manager i Klaudia Klimek, account executive. Za kompleksową obsługę komunikacyjną w mediach społecznościowych odpowiada zespół agencji Social Lama kierowany przez Annę Ozgę, senior social media manager. Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu. Obie agencje należą do niezależnej grupy marketingowej Good One.
Engie Polska to grupa sześciu wyspecjalizowanych spółek, które dostarczają rozwiązania energetyczne dla miast, samorządów, przemysłu oraz sektora nieruchomości.
Dołącz do dyskusji: Engie Polska wybiera Good One PR do obsługi komunikacyjnej