Boiron wraca z kampanią flagowego produktu
Z początkiem lutego Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
Oscillococcinum jest lekiem stosowanym w profilaktyce przeziębienia oraz leczeniu objawów grypy, przeziębienia i infekcji grypopodobnych. Produkt cieszy się uznaniem pacjentów od wielu lat i stale buduje świadomość marki poprzez obecność w mediach.
Komunikacja ma charakter świadomościowy i kładzie nacisk na przekazanie głównych benefitów marki. W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe kanały mediowe – 15” spot video na YouTube, 30” spot video w programmatic VOD, dodatkowo wspierany emisją display, optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę oraz emisją angażujących formatów rich mediowych, jak również dużych formatów na portalu wp.pl. Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca marca. Za markę Oscillococcinum w Boiron odpowiada Justyna Zawadowska, product manager.
Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), materiały kreatywne przygotował klient.
Dołącz do dyskusji: Boiron wraca z kampanią flagowego produktu