SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spore zmiany w „Familiadzie”. Znika kultowa tablica, wraca publiczność

W marcu na antenie TVP2 pojawią się premierowe odcinki „Familiady”. Tym razem teleturniej wróci po zimowej przerwie w nowej odsłonie – zniknie kultowa tablica, a w studiu znów pojawi się publiczność. Co jeszcze zmieni się w nowym sezonie kultowego teleturnieju Dwójki?

fot. akpa fot. akpa

W wiosennej ramówce TVP2 pojawi się kolejny sezon „Familiady” i zarazem pierwszy zrealizowany przez polski oddział koncernu Fremantle, właściciela formatu (wcześniej przez 30 lat produkcją teleturnieju zajmowała się firma Astro.). 

Jak potwierdziliśmy w TVP, nagrania nowej serii, która liczyć będzie 89 epizodów (odc. 3024-3113), są realizowane w nowej hali zdjęciowej przy ul. Woronicza 17, a reżyserem teleturnieju jest Tomasz Motyl. 

Czytaj także: Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?

W grudniu 2023 roku Motyl reżyserował ostatniego “Sylwestra Marzeń” w Zakopanem, wcześniej współpracował z TVP przy takich wydarzeniach jak m.in. Eurowizja Junior 2019 i 2020 czy programach rozrywkowych - „Czar Par”, „Koło Fortuny” i „Made in Polska”. Motyl reżyserował także koncerty takich gwiazd jak Organek, O.S.T.R., Hey czy Łąki Łan.

"Familiada” znów z publicznością 

Poza nowym reżyserem na widzów “Familiady” czekają także inne zmiany. Odświeżona została scenografia teleturnieju. W nowym studiu kultową tablicę zastąpił nowoczesny ekran LED, a w teleturnieju ponownie pojawia się publiczność, z której udziału zrezygnowano podczas pandemii COVID-19.

Teleturniej “Familiada” oparty jest na amerykańskim formacie “Family Feud”. Program jest emitowany na antenie telewizyjnej Dwójki od 1994 roku, w soboty i niedziele, a jego prowadzącym niezmiennie pozostaje Karol Strasburger. 

Oglądalność “Familiady”

Według danych Nielsena jesienią ub.r. średnia oglądalność teleturnieju (bez odcinków specjalnych) wyniosła 940 tys. widzów. Dało to Dwójce 12 proc. udziału w telewizyjnym rynku wśród wszystkich widzów oraz 7,51 proc. wśród odbiorców z grupy komercyjnej 16-49.

Dołącz do dyskusji: Spore zmiany w „Familiadzie”. Znika kultowa tablica, wraca publiczność

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dariusz
"Kultowa tablica" :)
4 2
odpowiedź
User
Ada
O! jeszcze nie ma żadnego komentarza ze strony zwolenników TVRepublika?
Zaspali?
5 8
odpowiedź
User
Mm
Nowa tablica niemal idealnie odzwierciedla starą. Ludzie nie odróżniają powtórek od premier, więc nawet nie zauważą, że jest nieco inna tablica. Zmiany w scenografii i realizacji były potrzebne, bo Astro pod każdym aspektem robiło ten teleturniej wręcz tragicznie.
9 3
odpowiedź