SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spore zmiany w „Familiadzie”. Znika kultowa tablica, wraca publiczność

W marcu na antenie TVP2 pojawią się premierowe odcinki „Familiady”. Tym razem teleturniej wróci po zimowej przerwie w nowej odsłonie – zniknie kultowa tablica, a w studiu znów pojawi się publiczność. Co jeszcze zmieni się w nowym sezonie kultowego teleturnieju Dwójki?

fot. akpafot. akpa

W wiosennej ramówce TVP2 pojawi się kolejny sezon „Familiady” i zarazem pierwszy zrealizowany przez polski oddział koncernu Fremantle, właściciela formatu (wcześniej przez 30 lat produkcją teleturnieju zajmowała się firma Astro.). 

Jak potwierdziliśmy w TVP, nagrania nowej serii, która liczyć będzie 89 epizodów (odc. 3024-3113), są realizowane w nowej hali zdjęciowej przy ul. Woronicza 17, a reżyserem teleturnieju jest Tomasz Motyl. 

Czytaj także: Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?

W grudniu 2023 roku Motyl reżyserował ostatniego “Sylwestra Marzeń” w Zakopanem, wcześniej współpracował z TVP przy takich wydarzeniach jak m.in. Eurowizja Junior 2019 i 2020 czy programach rozrywkowych - „Czar Par”, „Koło Fortuny” i „Made in Polska”. Motyl reżyserował także koncerty takich gwiazd jak Organek, O.S.T.R., Hey czy Łąki Łan.

"Familiada” znów z publicznością 

Poza nowym reżyserem na widzów “Familiady” czekają także inne zmiany. Odświeżona została scenografia teleturnieju. W nowym studiu kultową tablicę zastąpił nowoczesny ekran LED, a w teleturnieju ponownie pojawia się publiczność, z której udziału zrezygnowano podczas pandemii COVID-19.

Teleturniej “Familiada” oparty jest na amerykańskim formacie “Family Feud”. Program jest emitowany na antenie telewizyjnej Dwójki od 1994 roku, w soboty i niedziele, a jego prowadzącym niezmiennie pozostaje Karol Strasburger. 

Oglądalność “Familiady”

Według danych Nielsena jesienią ub.r. średnia oglądalność teleturnieju (bez odcinków specjalnych) wyniosła 940 tys. widzów. Dało to Dwójce 12 proc. udziału w telewizyjnym rynku wśród wszystkich widzów oraz 7,51 proc. wśród odbiorców z grupy komercyjnej 16-49.

Dołącz do dyskusji: Spore zmiany w „Familiadzie”. Znika kultowa tablica, wraca publiczność

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dariusz
"Kultowa tablica" :)
odpowiedź
User
Ada
O! jeszcze nie ma żadnego komentarza ze strony zwolenników TVRepublika?
Zaspali?
odpowiedź
User
Mm
Nowa tablica niemal idealnie odzwierciedla starą. Ludzie nie odróżniają powtórek od premier, więc nawet nie zauważą, że jest nieco inna tablica. Zmiany w scenografii i realizacji były potrzebne, bo Astro pod każdym aspektem robiło ten teleturniej wręcz tragicznie.
odpowiedź