Chłopiec jako bohater z dziecięcej gry w kampanii Nationale-Nederlanden (wideo)
Nationale-Nederlanden TUnŻ rozpoczęło drugą odsłonę kampanii pod hasłem „Superbohaterowie też potrzebują ubezpieczenia” reklamującą polisy na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, Papaya Films, MEC, Value Media i Brasil.
W ramach kampanii emitowany jest spot, w którym mały chłopiec udaje głównego bohatera z ulubionej gry, utożsamianego także ze swoim ojcem. Reklama podkreśla, że w oczach dzieci ich rodzice są niczym superbohaterowie z bajek, książek i komiksów, dlatego warto, żeby postarali się o zabezpieczenie siebie i rodziny na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń.
Kampania podkreśla, że polisa oferowana przez Nationale-Nederlanden TUnŻ w razie wypadku gwarantuje do miliona złotych świadczenia oraz wsparcie na każdym etapie powrotu do zdrowia.
Pierwsza odsłona akcji reklamowej była prowadzona w styczniu i lutym br.
Nowy etap kampanii obejmuje telewizję (m.in. kanały TVP, Polsatu i TVN), internet (m.in. Onet.pl. Wirtualna Polska, YouTube, Gazeta.pl) oraz kina (Multikino, Cinema City).
Kreacją reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya Film. Za aktywności w social media odpowiada agencja Brasil, natomiast za planowanie i zakup mediów - domy mediowe MEC oraz Value Media.
Dołącz do dyskusji: Chłopiec jako bohater z dziecięcej gry w kampanii Nationale-Nederlanden (wideo)