SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nationale-Nederlanden w nowej kampanii reklamuje ofertę wsparcia w chorobie

Firma Nationale-Nederlanden rozpoczęła kampanię reklamową promującą „Ubezpieczeniowy program wsparcia w chorobie”. 

Głównym bohaterem kampanii, a zarazem przewodnikiem po programie, jest doradca ubezpieczeniowy.

– W tej kampanii chcieliśmy zwrócić uwagę na kompleksowość programu, który wspiera klienta w całej ścieżce powrotu do zdrowia już od chwili podejrzenia choroby.  Dlatego koncentrujemy się w niej na wartościach, które są ważne dla klientów: szybkim dostępie do diagnostyki, wypłacie pieniędzy w razie choroby, leczeniu operacyjnym lżejszych schorzeń w warunkach komercyjnych, ale też na roli doradcy, który jest dla klienta przewodnikiem po naszej ofercie – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.

Kampania telewizyjna potrwa od 20 stycznia do 9 marca br. Ważnym elementem są też trwające od października działania digitalowe i radiowe, takie jak mini-audycje radiowe oraz artykuły natywne, które podkreślają kluczową rolę doradców ubezpieczeniowych jako ekspertów i przewodników klientów po świecie ubezpieczeń.

Działania wspierające obejmują współpracę z rysownikami i influencerami. W ich kanałach społecznościowych, a także na stronach marki Nationale-Nederlanden, pojawią się treści promujące korzyści wynikające z ubezpieczeniowego programu wsparcia w chorobie.

Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden w nowej kampanii reklamuje ofertę wsparcia w chorobie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl