"Ubezpiecz więcej niż cztery ściany" zachęca PZU
Pod hasłem “Ubezpiecz więcej niż cztery ściany” ruszyła kampania promująca ubezpieczenie PZU DOM. Największy polski ubezpieczyciel podkreśla w niej, że warto zadbać o odpowiednią ochronę swoich czterech kątów, by w przypadku nieprzewidzianych sytuacji uniknąć niepotrzebnego stresu.
W aktualnej kampanii PZU kontynuuje zachęcanie klientów do szacowania realnej wartości swojego domu i wyposażenia w procesie zakupu ubezpieczenia. Jest to niezbędne, aby w przypadku nieprzewidzianego zdarzenia, można było przywrócić dom czy mieszkanie do poprzedniego stanu. Aby mieć taką możliwość, konieczne jest określenie sumy ubezpieczenia, która pozwoli otrzymać pomoc adekwatną do rozmiaru szkody. Szacując wartość majątku, warto wziąć pod uwagę wszystko, co ważne.
- W PZU zależy nam, żeby klienci posiadali odpowiednią ochronę, dlatego zwracamy szczególną uwagę na ustalenie wartości mienia oraz dobranie zakresu ubezpieczenia do ich potrzeb. Poczucie bezpieczeństwa jest jedną z kluczowych wartości w naszym życiu, dlatego klienci szukają ubezpieczenia nieruchomości oraz wyposażenia, i chętnie wybierają wariant ochrony Od Wszystkich Ryzyk. Chroni on majątek zarówno od typowych zdarzeń, np. pożaru, huraganu czy zalania, jak również od tych niespodziewanych sytuacji, np. gdy ptaki zniszczą elewację domu. Oczywiście należy pamiętać, że są zdarzenia, gdzie nasza odpowiedzialność jest ograniczona - mówi Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU i szefowa Pionu Produktów.
Ubezpieczenie PZU Dom można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, przez infolinię pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora), u agenta lub w oddziałach PZU w całej Polsce.
Realizowana kampania obejmuje szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. Kampania potrwa do 31 marca.
Dołącz do dyskusji: "Ubezpiecz więcej niż cztery ściany" zachęca PZU