Boże Narodzenie w więzieniu w świątecznej reklamie Lidla (wideo)
Trwający ponad półtorej minuty film „The Cell” ukazujący święta samotnego więźnia reklamuje sieć sklepów Lidl na Boże Narodzenie.
Spot „The Cell” wyprodukował fiński reżyser Misko Iho. Film pokazuje historię samotnego, starszego mężczyzny przebywającego w więzieniu. Mężczyzna spędza wigilijny wieczór w taki sam sposób, jak każdy inny dzień.
W pewnym momencie pod jego celą pojawia się strażnik, który podaje tacę z ciastkami i małym pakunkiem, odchodzi.
Staruszek z ciekawością otwiera pakunek. Znajduje tam pilnik. W kolejnej scenie widzimy tego człowieka, który opuszcza więzienną celę po tym, jak udało mu się przepiłować kraty w oknie.
Strażnik zagląda do celi. Widzi, że nie ma w niej więźnia. Wraca do swojego biurka i zaczyna rozmyślać. Nikogo jednak o ucieczce więźnia nie alarmuje.
Wtem słyszy jakieś odgłosy. Staruszek wraca przez okno do celi, z kilkoma torbami pełnymi zakupów z Lidla. Potem obaj siedzą przy wspólnym, suto zastawionym stole i świętują.
- Gdy przeczytałem ten scenariusz od agencji reklamowej Folk, poczułem, że to naprawdę było coś, co musiałem zrobić. Ta prosta, ale pełna emocji historia jest powodem, dla którego tak bardzo kocham tworzenie filmów – powiedział Misko Iho.
Dołącz do dyskusji: Boże Narodzenie w więzieniu w świątecznej reklamie Lidla (wideo)