SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bonduelle z nowym pozycjonowaniem reklamowane „każdego dnia” (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa warzyw w puszkach Bonduelle prezentująca ich odświeżone pozycjonowanie i nowy produkt - warzywa gotowane na parze. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Insignia, Vizeum i Rc2.

W ramach nowego pozycjonowania Bonduelle ma być bliżej konsumentów i ich codziennych wyzwań kulinarnych, oferując im inspiracje i innowacyjne produkty. - Stosunek polskich konsumentek do marki cechuje duży ładunek emocjonalny, charakterystyczny dla tzw. lovemarks. Chcemy utrzymać tę pozytywną relację, jeszcze bardziej zbliżając się do polskiej konsumentki i odpowiadając na jej codzienne kulinarne dylematy. Bonduelle pragnie inspirować do codziennego używania warzyw  w kuchni - opisuje Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle Polska na nasz kraj i państwa bałtyckie.

Takie pozycjonowanie podkreśla rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Bonduelle, w której obok charakterystycznych dla tej marki przebojowych warzyw pojawiają się korzystający z nich ludzie. Reklamy mają tworzyć wizerunek marki oparty na atrybutach zarówno emocjonalnych, jak i racjonalnych oraz prezentują jej hasło „Każdego dnia”.

Kampania informuje też o nowym produkcie Bonduelle - warzywach „Gotowanych na parze” w puszce. Reklamy podkreślają, że to pierwszy taki produkt na polskim rynku, skierowany do osób chcących jeść zdrowo, ale mających mało czasu na gotowanie.


Akcja reklamowa - rozpoczęta 18 października, a zaplanowana do końca br. - obejmuje telewizję (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne - spoty 30- i 15-sekundowe) oraz internet (m.in. social media).

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, aktywności na Facebooku realizuje agencja Insignia, media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum, a działania PR prowadzi agencja Rc2.

Dołącz do dyskusji: Bonduelle z nowym pozycjonowaniem reklamowane „każdego dnia” (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mateuż12
Fajnie to wszystko wyszło, jak zawsze zadbają o siebie, szkoda tylko, że na gowork.pl/opinie_czytaj,702937 pracownicy jednak trochę narzekają na bonduelle.
odpowiedź
User
mateuż12
Fajnie to wszystko wyszło, jak zawsze zadbają o siebie, szkoda tylko, że na gowork.pl/opinie_czytaj,702937 pracownicy jednak trochę narzekają na bonduelle.
odpowiedź