Bonduelle reklamuje w telewizji "Warzywa Bo-na-Parze"
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Bonduelle. Tym razem marka promuje się w telewizji. Działania przygotowały Red8 oraz Vizeum Polska.

W nowej reklamie promowane są fasola i groszek ugotowane na parze. Reklama wspomina też o mrożonych brokułach, pochodzących z fabryki Bonduelle na Kujawach oraz m.in ciecierzycy, soczewicy z gamy ugotowanych na parze.
Spot telewizyjny emitowany jest do końca stycznia 2019 w głównych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN i stacjach tematycznych przed takimi programami jak m.in. "Dzień Dobry TVN", "Kuchenne Rewolucje", jak również serialami "Na Wspólnej", "Pierwsza Miłość".
Ostatnio marka Bonduelle promowała się w okresie przedświątecznym. Wtedy w telewizji emitowano spot z wiosny 2017 roku.
Reklamę przygotowała agencja Red 8.Za zaplanowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: Bonduelle reklamuje w telewizji "Warzywa Bo-na-Parze"