Bonduelle klientem agencji mediowej Zenith
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe odpowiada za kompleksową obsługę mediową firmy Bonduelle, producenta warzyw apertyzowanych.

Agencja mediowa Zenith odpowiada za kompleksową obsługę mediową firmy Bonduelle, w tym za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów.
Nie udało nam się ustalić szczegółów na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu, w którym zwyciężył Zenith.
Jedną z ostatnich większych kampanii marka realizowała jesienią 2021 roku. W prowadzonych wówczas działaniach pod hasłem "Tak smakuje dobro" promowane były warzywa "bez pozostałości pestycydów". Równolegle prowadzona była też akcja edukacyjna dotycząca zobowiązań marki Bonduelle z zakresu zrównoważonej produkcji.
Przy wcześniejszych kampaniach Bonduelle planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Vizeum Polska.
Dołącz do dyskusji: Bonduelle klientem agencji mediowej Zenith