Iberion zdecydował się na wygaszenie serwisów Lelum.pl i Turysci.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - Koncentrujemy zasoby wokół sześciu kluczowych brandów: Gońca, Świata Gwiazd, Smakoszy, Pacjentów, Biznes Info oraz Rolnik Info – informuje nas firma.
Przez trzy lata z Polski zniknęło ponad 170 sklepów convencience należących do Carrefoura. W 2024 roku sprzedaż porównywalna we wszystkich polskich sklepach firmy zmalała o 3 proc.
Co to jest za historia. Chciałem wyciągnąć tu jeden z wątków, ale jest ich tyle i wszystkie są tak dobre, że byłoby to niesprawiedliwe. Zapraszam na rozmowę z Mihem Michalskim, szefem i założycielem newonce. Polskiego brandu, który przeszedł drogę z nieba do piekła, a teraz jest w czyśćcu. To do bólu szczera rozmowa o przeszarżowaniu, błędach, biznesowym dojrzewaniu i wnioskach, które z tego się wyciąga. Bo trudno nie wyciągnąć, jeśli wydaje się na aplikację ponad 3 mln zł i kupuje autobus za 300 tysięcy, który do niczego się nie przydał.
W Meta Platforms mocno podniesiono górny limit premii, które mogą być przyznawane czołowym menedżerom. Program bonusów nie dotyczy szefa koncernu Marka Zuckerberga.
Mediapanel znów przesuwa publikację danych. Styczniowe wyniki badania, obejmującego serwisy i aplikacje internetowe, zostaną opublikowane dopiero na początku marca. Z końcem 2024 roku z audytu swoich witryn w ramach badania zrezygnowała Wirtualna Polska Holding.
Najwięksi anglojęzyczni wydawcy płatnych treści na świecie mają obecnie ponad 44,7 mln subskrybentów cyfrowych - wynika z analizy przygotowanej przez serwis internetowy Press Gazette. W ciągu roku liczba subskrybujących serwisy wzrosła o 13 proc. Liderem jest grupa New York Times.
Dotychczasowi abonenci UPC Polska mogą już logować się do usługi Play Now, która od marca zastąpi TV GO. W ostatnich dniach były dla nich dostępne dodatkowe kanały. – Klienci na nowej platformie nie będą mieli mniejszej liczby kanałów. Może się natomiast zdarzyć, że w Play Now zobaczą kanały, których nie mieli dotychczas w TV GO (obecne w pakietach telewizyjnych na dekoderach) – informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Tajak-Pietrowska z biura prasowego Play.
Zespół radiowej Trójki pracuje nad nową formułą prowadzonej przez Jarosława Kuźniara audycji „360 stopni”, która w połowie grudnia po raz ostatni ukazała się na antenie stacji. Jak dowiedzieliśmy się w Polskim Radiu, program wymaga nowego podejścia.
Od poniedziałku 3 marca Telewizja Polska w ramach kanału Biełsat będzie emitować trzy bloki językowe: białoruski Biełsat, ukraiński Sława TV i rosyjski Wot Tak. Podczas połączonego posiedzenia sejmowych komisji kultury i spraw zagranicznych, wiceminister Maciej Wróbel ujawnił, że na potrzeby Sława TV zatrudniono 70 osób. Zmiany w stacji skrytykowała była szefowa Biełsatu Agnieszka Romaszewska.
Codzienne tworzenie materiałów do internetu w małej redakcji jest wyzwaniem, zwłaszcza gdy równolegle trzeba przygotować teksty do wydania papierowego tygodnika. Zazwyczaj jest to zadanie tego samego zespołu ludzi, dlatego organizacja pracy w takiej redakcji wymaga dobrego planowania i odpowiedniej strategii.
Platforma internetowa do rezerwacji biletów lotniczych Fru.pl opublikowała na LinkedIn nietypowe ogłoszenie rekrutacyjne na chief chaos officera. Odzew w ciągu kilku godzin był tak duży, że platforma zablokowała możliwość aplikowania na to stanowisko.
Paweł Karaszewski, który przez 7 lat pełnił funkcję członka zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski odpowiedzialnego za IT, dołączył do grupy mediowej Iberion, wydawcy serwisów Goniec i Świat Gwiazd. Objął tam funkcję adTech development advisor.
Klaudia ElDursi będzie pojawiać się w nowym cyklu parentingowym emitowanym w „Dzień Dobry TVN”. W środę ruszyły nagrania pierwszego odcinka.
Aida Bella, do wiosny ub.r. rzeczniczka prasowa Totalizatora Sportowego, rozpoczęła pracę w należącej do Zbigniewa Benbenka spółce Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W cenniku reklamowym stacji TVN na marzec, opublikowanym przez biuro reklamy TVN Medi, najwyżej wyceniono spoty przy niedzielnych “Faktach”.
Polskie Linie Lotnicze LOT rozstrzygnęły trwający od lipca 2024 roku przetarg na obsługę kompleksową obsługę reklamową. Brały w nim udział 23 agencje, a zwyciężyła Feeders Agency.
W czwartym kwartale 2024 roku „Gazeta Polska” jako jedyny tygodnik opinii zwiększyła sprzedaż, i to o ponad połowę. Wysunęła się nad dwa inne prawicowe tytuły. Liderująca „Polityka” zanotowała spadek o 9 proc., zaś „Angora” – o 13 proc. Wzrosła natomiast sprzedaż wydań cyfrowych, w których zdecydowanie na czele są „Polityka” i „Newswek Polska”.
Do grona dziennikarzy zajmujących się tematyką polityczną w Gazeta.pl dołączyła Marta Rawicz, ostatnio związana z “Dziennikiem Gazetą Prawną”.
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam w Polsacie na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy pokazywanym w sobotnie wieczory paśmie kabaretowym i emitowanym w niedzielne wieczory show “Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami”.
We wrześniu ubiegłego roku Telewizja Polska oficjalnie potwierdziła, że przymierza się do realizacji nowych odcinków produkcji z Małgorzatą Kożuchowską, Tomaszem Karolakiem i Maciejem Musiałem. Teraz wiadomo już, że ruszyły zdjęcia do nowego sezonu „Rodzinki.pl”.