Sobotnie pasmo kabaretowe i "Taniec z gwiazdami" najdroższe reklamowo w Polsacie
Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam w Polsacie na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy pokazywanym w sobotnie wieczory paśmie kabaretowym i emitowanym w niedzielne wieczory show “Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami”.

63 tys. zł to maksymalna cena spotu w sobotnim paśmie kabaretowym (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). Nieznacznie mniej, bo 57,5 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy “Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami”).
53 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością przy reaktywowanym programie “Must be the music”, i 52,3 tys. zł przy serialu “Pierwsza miłość”.
Spot przy programie “Nasz Nowy Dom” wyceniono na maks. 47,5 tys. zł, a reklamę przy serialu “Przyjaciółki” - na 33,2 tys. zł.
34,5 tys. zł kosztuje reklama przy programie “Ninja vs Ninja” i 36,3 tys. zł przy programie “K2. Jedziemy po bandzie”.
Zobacz też: Co Polsat pokaże wiosną?
Za najdroższą reklamę przy “Wydarzeniach” trzeba zapłacić 53,4 tys. zł w dni powszednie i 48,5 tys. zł w niedziele. Cena spotu przy serwisie sportowym wynosi 44,9 tys. zł w dni robocze i 50,7 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 40 tys. zł i 49 tys. zł.
Biuro reklamy Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv podało ceny reklam na marzec. Wcześniej opublikowały je biuro reklamy TVP i TVN Media.
Dołącz do dyskusji: Sobotnie pasmo kabaretowe i "Taniec z gwiazdami" najdroższe reklamowo w Polsacie