Premier Donald Tusk zapowiedział uruchomienie zespołu, który przygotuje rekomendacje dotyczące zmian deregulacyjnych. Zespołem ma kierować Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPostu.
Ryszardowi Pieńkowskiemu zadałem łącznie 42 pytania: o firmę, wciąż nieudaną sukcesję, odejścia wieloletnich pracowników, plany i głośne zapowiedzi walki z WP i Onetem. – Na emeryturze to ludzie umierają, a ja się bawię, tworzę nowe produkty, czasem udane, czasem nie i się nimi bawię – mówi w szczerej rozmowie założyciel Inforu, który na czele swojej firmy stoi od 37 lat.
Wirtualna Polska Holding w ramach aneksu do umowy kredytowej zwiększyła górny limit jego części przeznaczonej na inwestycje. Celem jest sfinansowanie uzgodnionego pod koniec grudnia przejęcia Invia Group.
Premier Donald Tusk zapowiedział, że rząd w najbliższych dniach skończy uzgadniać plany inwestycyjne Google’a i Microsoftu w naszym kraju. Zaznaczył, że tacy inwestorzy zwracają uwagę na koszty energii w Polsce. – Energii musimy mieć w Polsce więcej i ta energia musi być tańsza – podkreślił Tusk.
Telewizja Polska będzie transmitować tegoroczne rozdanie nagród filmowych Orły. Od 2017 roku galę pokazywał Canal+, z TVP zniknęła po żartach Macieja Stuhra uderzających w polityków PiS.
Meta Platforms zaczyna zapowiedziane prawie miesiąc temu zwolnienia, które obejmą większość regionów działalności koncernu, z wyjątkiem kilku krajów w Europie. Równocześnie firma będzie zatrudniać specjalistów z obszaru uczenia maszynowego.
Miliarder Elon Musk, który kieruje amerykańskim Departamentem Wydajności Państwa (DOGE), poparł na swojej platformie społecznościowej X pomysł zamknięcia rozgłośni Radia Swoboda/ Radia Wolna Europa oraz Głosu Ameryki. Media te są finansowane przez władze USA.
Podczas styczniowych targów elektroniki użytkowej – CES 2025, jedną z nowinek technologicznych, która przykuła uwagę uczestników, był humanoidalny robot o wszechstronnym zastosowaniu. Może on wcielać się m.in. w rolę hostessy lub networkera. - Żaden algorytm nie zastąpi autentycznego kontaktu wzrokowego, uścisku dłoni czy intuicyjnego wyczucia, czy dana rozmowa ma potencjał na dalszą współpracę – zauważa Żaneta Berus, kierująca Stowarzyszeniem Branży Eventowej.
Pod koniec marca po raz 19. rozdane zostaną “Melchiory”, nagrody reporterskie przyznawane przez Polskie Radio. Bartosz Panek, redaktor naczelny Studia Reportażu publicznej rozgłośni, podkreśla wyjątkowość tegorocznej edycji i nową odsłonę konkursu, czego dowodem są nowe kategorie i jury z Tomaszem Sekielskim, Karoliną Wigurą czy Agatą Kasprolewicz w składzie.
Kolporter ma ponad dwie trzecie udziału w dystrybucji prasy, po tym jak z tego rynku wycofał się Ruch. Znaczącym dystrybutorem pozostaje Garmond Press.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyjrzała się, czy publiczni nadawcy w IV kwartale ub.r. dotrzymali norm czasu przedstawiania stanowisk partii politycznych, związków zawodowych i organizacji pracodawców. Pięciu nadawców nie spełniło części wymagań, w tym Radio Łódź w dwóch przypadkach nie wywiązało się ze swoich obowiązków.
W styczniu br. w telewizji wPolsce24 (Fratria) było więcej spotów niż rok temu, ale mniej aktywnych reklamowo marek. Większość brandów reklamujących się na jej antenie to farmaceutyki, zaś wśród najmocniej reklamowanych marek są: Kaufland, Magne B6, Mucosolvan i ING Bank Śląski – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Sieć agencji mediowych OMD Worldwide, należąca do Omnicom Media Group wprowadza nowe, globalne pozycjonowanie marki, w którym podkreśla swoją wizję, ekspertyzę, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.
Trzy ostatnie odcinki drugiego sezonu „Królowej przetrwania” będą emitowane w jednym tygodniu. Stacja przyspiesza emisję w związku ze startem 10. edycji „Hotelu Paradise”.
Meta ogłosiła nowe narzędzia i funkcje reklamowe na swoich platformach Meta Advantage+.
Program „No … wiadomo” w marcu wraca na antenę TVP2. Publicystyczny magazyn tworzony przez influencerów zmienia jednak pasmo emisji. Ponownie będzie nadawany w soboty.
Na antenie radia Eska2 (Grupa ZPR Media) pojawiły się cztery nowe audycje: lista przebojów, program Michała Hanczaka, codzienny quiz wiedzy o polskiej muzyce i poradnikowy cykl Artura Jarząbka w nowej odsłonie.
Agencje oS3 i One House, wchodzące w skład Grupy One House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl pod hasłem „Urlop pełen pasji!”.
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
Do zespołu redakcji portalu naTemat.pl dołączyły dwie dziennikarki. Na czele działu zdrowie stanęła Agnieszka Sztyler-Turovsky, dział premium zasiliła Aleksandra Tchórzewska.