SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Harbingers ma dwóch nowych klientów

Sieć prywatnych uczelni Uniwersytety WSB Merito oraz specjalizująca się w technologii czyszczenia marka Kärcher nawiązały współpracę z agencją digital marketingową Harbingers. 

Celem współpracy Kärcher i Harbingers jest zwiększenie sprzedaży i dotarcie do klientów poprzez rozwój działań digital marketingowych. Harbingers będzie odpowiadać za optymalizację widoczności marki w wyszukiwarkach, dostarczanie wartościowych treści oraz generowanie leadów B2B. Agencja będzie wspierać Kärcher na każdym etapie działań digitalowych w segmencie Professional.

Wraz z początkiem 2025 roku Uniwersytety WSB Merito, największa grupa prywatnych uczelni wyższych w Polsce, rozpoczęła strategiczną współpracę z Harbingers.

Partnerstwo z grupą prywatnych uczelni Uniwersytety WSB Merito koncentruje się na kampaniach social media, które wesprą uczelnię w pozyskiwaniu leadów na studia oraz rozwoju nowych kanałów marketingowych. W ramach współpracy Harbingers będzie odpowiedzialne za kompleksowe kampanie Meta Ads, które pomogą efektywnie dotrzeć do kandydatów zainteresowanych studiami w Merito.

Dołącz do dyskusji: Harbingers ma dwóch nowych klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl