Tworzony przez influencerów format wraca do TVP2. Będzie inny dzień emisji
Program „No … wiadomo” w marcu wraca na antenę TVP2. Publicystyczny magazyn tworzony przez influencerów zmienia jednak pasmo emisji. Ponownie będzie nadawany w soboty.
![fot. VOD TVP](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67a5dfcb87915_No_wiadomo1200.jpg)
Jak wynika z ramówki TVP dla prasy, program „No …wiadomo” wiosną będzie emitowany w innym paśmie niż jesienią. Nadawany dotąd w Dwójce w niedzielne późne wieczory ok. godz. 22 magazyn o polityce, w marcu będzie pojawiał się na antenie w soboty o 18.45. O podobnej porze „No … wiadomo” debiutowało na antenie TVP2 w marcu ubiegłego roku. Wówczas było emitowane o 17.25.
Program „No… wiadomo” to „publicystyczny cykl przygotowany przez młodych ludzi o tym, co się dzieje nie tylko w polityce. Wykorzystując swoje nowe doświadczenia, prowadzący wprowadzają widzów w świat telewizji, przy okazji wykorzystując nowe technologie, ale również sprawdzone przez lata opowieści dziadków” - czytamy w oficjalnym opisie audycji, która w swoim założeniu ma łączyć internet i telewizję, oraz młodsze i starsze pokolenie.
Czytaj także: Spore zmiany w „Familiadzie”. Znika kultowa tablica, wraca publiczność
Autorami programu są znani w mediach społecznościowych influencerzy: Aleksander Lipski, Julia Święch znani z kanału „Orientuj się” oraz tiktoker Kacper Zembrzucki.
Według danych Nielsena premiera programu w marcu ubiegłego roku przyciągnęła przed ekran średnio 289 tys. widzów, co przełożyło się na 3,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 2,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,31 proc. wśród widzów 16-59.
Dołącz do dyskusji: Tworzony przez influencerów format wraca do TVP2. Będzie inny dzień emisji
Mówisz o Republice i Oskarku? Tam to jest dopiero cringe i obciach.