SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe narzędzia w platformach reklamowych Mety

Meta ogłosiła nowe narzędzia i funkcje reklamowe na swoich platformach Meta Advantage+.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Meta testuje usprawniony proces konfiguracji kampanii Meta Advantage+. Pozwoli on na automatyczną optymalizację kampanii za pomocą AI, które obecnie napędza wydajność kampanii zakupowych Advantage+ i reklam aplikacji.

W Advantage+ wprowadzono również kampanie kontaktowe (leads campaigns), które pomagają reklamodawcom w znajdowaniu leadów najwyższej jakości dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Dzięki temu reklamodawcy mogą w pełni automatyzować kampanie, aby skutecznie znajdować wysokiej jakości leady za pomocą sztucznej inteligencji. Nowa, usprawniona konfiguracja Advantage+ będzie również testowana w kampaniach leadowych Advantage+

Funkcja Wynik sposobności (opportunity score) zaczyna być udostępniana większej liczbie reklamodawców. Narzędzie dostępne jest Menedżerze reklam i ma na celu poprawę wyników kampanii.

Reklamodawcy mogą skorzystać ze sprawdzonych rekomendacji, które można wdrożyć za pomocą kilku kliknięć. To nowe narzędzie oferuje unikalny dla każdego reklamodawcy wynik od 0 do 100 punktów, służący określeniu, jak dobrze ich kampania skonfigurowana pod kątem maksymalizacji  wydajności. 

Zobacz: Kto reklamuje się w Polsce na Facebooku i Instagramie? Na czele chiński gigant e-commerce

Meta Advantage narzędziem dla reklamodawców 

W ciągu ostatnich miesięcy testowaliśmy ocenę możliwości w Menedżerze reklam. Wynik jest połączony z rekomendacjami w czasie zbliżonym do rzeczywistego, dotyczącymi tego, co reklamodawca może zrobić w zaledwie kilku krokach, aby poprawić wydajność, w tym wykorzystać nasz pakiet Advantage+ z obsługą sztucznej inteligencji. 

Meta Advantage to zestaw narzędzi do automatyzacji reklam, który wykorzystuje technologię uczenia maszynowego platformy (eng. machine learning). Oferuje nowe możliwości tworzenia kampanii oraz narzędzia optymalizacyjnych zaprojektowanych dla pojedynczych reklam lub zestawu reklam.

Przychody reklamowe Meta Platforms w czwartym kwartale ub.r. wyniosły 46,78 mld dolarów, wobec 38,71 mld rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Nowe narzędzia w platformach reklamowych Mety

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl