Żubr zachęca w Warszawie do wypoczynku
W ostatni weekend w centralnych punktach Warszawy pojawiło się 30żubrów. Symbolizujące znaną markę piwa makiety zachęcały dowypoczynku na świeżym powietrzu.
Zrobione z wytrzymałego tworzywa żubry, które umieszczonezostały m.in. przy Pałacu Kultury i Nauki i rondzie de Gaulle'a, naPolach Mokotowskich oraz w parku w Powsinie, mają ponad 1,5 metrawysokości i prawie 2,5 metra długości, a ważą ok. 80 kilogramów.Kojarzące się ze znaną marką piwa makiety były monitorowane przezpatrol czuwający nad ich bezpieczeństwem.
Celem tej niestandardowej akcji jest zachęcenie mieszkańcówWarszawy do wyjścia z mieszkań, biurowców, autobusów i restauracjioraz poświęcenia czasu na relaks na świeżym powietrzu. - Chcemy,aby Żubr jako marka wywodząca się z zielonego i przyjaznegoprzyrodzie Podlasia kojarzył się ze spokojem, odpoczynkiem - mówiTomasz Kanton, brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej. -Jednocześnie zależało nam na tym, aby te działania nie były tylkokolejną kampanią reklamową - dodaje.
Wcześniej podobne akcje były prowadzone przez KampanięPiwowarską w Poznaniu i Białymstoku.
Dołącz do dyskusji: Żubr zachęca w Warszawie do wypoczynku