SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Znana marka wódki ma nowe etykiety

Grupa Maspex wprowadza zmiany w identyfikacji wizualnej marki wódki Żubrówka. Wspiera to kampanią pod hasłem  „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”.

Zmiana identyfikacji wizualnej obejmuje dwa flagowe produkty marki: Żubrówka Bison Grass i Żubrówka Biała. 

Ich nowe etykiety są bardziej czytelne i przejrzyste. Mają zapewnić lepszą widoczność na półkach w sklepach. Przy zmianach zachowano charakterystyczne elementy wizualne, z którymi marka jest utożsamiana.

Celem odświeżenia identyfikacji wizualnej jest lepsze dopasowanie produktu do oczekiwań klienta oraz zdobycie popularności wśród pełnoletnich, aktywnych konsumentów.

Zmiany wspiera kampania „Stawiaj na nowo. Ta sama dzikość w nowej odsłonie”, która obejmuje materiały POS i specjalne ekspozycje w sklepach. Ich wsparciem są działania PR, realizowane przez agencję Win-Win Communication. Za opracowanie nowych etykiet odpowiada dział kreacji firmy Maspex. 

Dołącz do dyskusji: Znana marka wódki ma nowe etykiety

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
koneser majonezu
Tradycyjne pytanie: Zmienili etykiety. Ale czy zawartość butelki też zmienili?
odpowiedź
User
mike
Tradycyjne pytanie: Zmienili etykiety. Ale czy zawartość butelki też zmienili?


Zapewne nie bo to typowo korporacyjna zagrywka. Jak się o danej firmie nie mówi i pisze to zmieniają etykiety, logo albo oprawę wizualną i znowu się przez 2 - 3 dni mówi.
odpowiedź
User
Łysa kupa
A czy Żubrówka jest robiona z żubra?
odpowiedź