Żubr stawia na nowy design
Marka piwa Żubr, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zmienia wygląd opakowań.

Zmiana dotyczy wszystkich nośników: puszek, butelek i formatów POSM. Nowe opakowania są prostsze, z mniejszą ilością złoceń, ze zwiększoną ekspozycją symbolu marki. Żubr na etykiecie jest większy, “co jeszcze bardziej podkreśla jego status i pozycje w puszczy” - zaznaczono.
Niezmienne na opakowaniach widnieje herb Browaru Dojlidy Białystok.
- Żubr jest od zawszy uważany za ikonę gatunku, strażnika puszczy i przede wszystkim jego chcemy podkreślać w nowych opakowaniach. Zmiana ma charakter ewolucyjny, a Żubr niezmiennie pozostaje Żubrem –-mówi Mateusz Wietrzyński, junior brand manager Żubra.
Za design opakowań odpowiada BNA.
Design
Dołącz do dyskusji: Żubr stawia na nowy design