Wysmakowane kwestie językowe w kampanii reklamowej Przysnacki (wideo)
Marka słonych przekąsek Przysnacki (Intersnack Poland) rusza z nową kampanią reklamową, która powstała w agencji PZL.

W najnowszej odsłonie komunikacji marki nadal występują dobrze skrojone rymy, elementy folkowe, ale w miejsce animowanych bohaterów wprowadzono ludzi i beztroskie zajadania Przysnacków.
- Ruszamy w czerwcu. Będziemy obecni nie tylko w telewizji, ale także w Internecie, serwisach VOD i na YouTube - powiedział Tobiasz Jaskuła, brand manager marki Przysnacki - To też będzie pierwszy moment, kiedy szerokiej publiczności zaprezentujemy nową szatę opakowań marki Przysnacki.
Pierwsze produkty marki Przysnacki w nowej, przygotowanej przez HiBrands szacie graficznej pojawią się w sklepach jeszcze tej wiosny.
Za kreację odpowiada agencja PZL, spot wyreżyserował Kot Przybora. Za produkcję odpowiada Film Produkcja, a post produkcją zajął się Televisor i Halo. Media zaplanował i kupił Zenith.
Dołącz do dyskusji: Wysmakowane kwestie językowe w kampanii reklamowej Przysnacki (wideo)