„Szczęście sprzyja szukającym” – nowa kampania Gratki.pl
Grupa Morizon-Gratka wystartowała z najnowszą kampanią wizerunkową serwisu Gratka.pl pod hasłem „Szczęście sprzyja szukającym”. Celem ogólnopolskiej kampanii 360 stopni jest pokazanie, że niezależnie od potrzeb, znalezienie idealnego miejsca do życia jest procesem łatwym, intuicyjnym, przyjemnym i szybkim. Gratka pomoże wieloma nowatorskimi rozwiązaniami, które są rewolucyjne na rynku nieruchomości w Polsce.
W ramach nowej kampanii „Szczęście sprzyja szukającym”, Grupa Morizon-Gratka chce zachęcić osoby szukające wymarzonej nieruchomości do wzięcia spraw we własne ręce. Planowane działania obejmują m.in. emisję dwóch video spotów o długości 15 sekund, odwołujących się do zróżnicowanych potrzeb osób poszukujących nowego mieszkania, dla których kluczowych jest wiele aspektów, w tym m.in. dogodna lokalizacja, odpowiedni metraż, rozkład, otoczenie, itp.
„W naszych kreacjach opowiadamy historie dwóch par. Jedna z nich musi zmienić lokalizację mieszkania, ale sam wybór nowej nieruchomości, to nie wszystko, ważna jest lokalizacja w wygodnym dostępem do punktów usługowych takich jak: kawiarnia czy piekarnia. Ten przekaz adresowany jest także do singli” – podkreśla Anna Juchimiuk, Dyrektor Marketingu, CMO w Grupie Morizon-Gratka.
„Drugą parą bohaterów są rodzice dorastającej córki, u których pojawia się potrzeba zmiany domu na większy, koniecznie z drugą łazienką” – dodaje Anna Juchimiuk.
Kampania ogólnopolska skierowana jest głównie do osób zainteresowanych kupnem, sprzedażą lub wynajmem nieruchomości. Obejmie działania w telewizji, radio oraz promocję w Internecie.
Gratka obecna będzie również w formie plansz sponsorskich, o długości 8 sekund, pokazywanych przy najchętniej oglądanych programach w stacjach telewizyjnych: TVN, TVN tematycznych, Polsat, Polsat tematycznych oraz stacjach TVP.
Spot radiowy Gratki o długości 15 sekund będzie można usłyszeć w RMF i stacjach należących do grupy RMF.
W ramach partnerstwa z grupą RASP prowadzone będą działania na stronach głównych Onet.pl. Wp.pl, Gazeta.pl, na których Gratka pokaże się na najbardziej widocznych formatach.
Kampania zostanie wzmocniona szeroko zakrojonymi działaniami digital, display, w social mediach (Meta, TikTok, Pinterest, X, LinkedIn) oraz dedykowanymi współpracami z portalami horyzontalnymi.
Przy okazji działań mediowych, promowana jest również unikalna funkcjonalność Gratki.pl. Serwis oferuje m.in. interaktywne mapy z danymi o okolicy. Dostarczają one szczegółowych informacji o atutach lokalizacji konkretnej oferty, usługach, szkołach, transporcie publicznym i wielu innych aspektach mających kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania.
Poszukującym nieruchomości pomaga również konwersacyjny asystenta AI, który uczy się i rozumie oczekiwania nabywców. Dzięki zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji ułatwia wyłowienie z setek ofert tych najlepiej dopasowanych. Zapewnia także wsparcie eksperckie dostarczając bieżących danych rynkowych, takie jak m.in. średnie ceny nieruchomości czy szacowane koszty kredytu.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft. a dobór mediów powierzony został agencji Sales and More. Za realizację i koordynację kampanii odpowiada zespół marketingu Grupy Morizon-Gratka.
Gratka.pl nieustannie dąży do tego, by być na czele innowacji w branży ogłoszeniowej, oferując użytkownikom najnowsze technologie i narzędzia, które ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji związanych z nieruchomościami. Dzięki wprowadzonym zmianom, serwis zwiększa swoją funkcjonalność, czyniąc proces poszukiwania, kupna lub wynajmu nieruchomości szybszym i bardziej intuicyjnym.