„Pewna droga do domu” hasłem reklamowym marki Freedom
Sieć biur nieruchomości Freedom wystartowała z pierwszą w swojej historii ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Pewna droga do domu”.

Koncepcja kampanii „Pewna droga do domu” opiera się na zrozumieniu emocji, jakie towarzyszą procesowi poszukiwania własnego miejsca na ziemi. Twórcy kampanii postawili na przekaz pełen emocji, który odzwierciedla codzienne momenty, z jakimi mogą utożsamić się potencjalni klienci Freedom.
Główną linią przekazu jest hasło „We własnym domu”. Twórcy spotów ukazali różnorodne sceny z życia codziennego, od wspólnych chwil z bliskimi, przez realizację pasji, aż po relaksujące momenty, które definiują dom jako przestrzeń bezpieczeństwa i autentyczności.
Kampania obejmuje telewizję (grupy TVN i Polsat), działania w digitalu na platformach takich jak YouTube, Facebook, Instagram i TikTok oraz emisje spotu w 64 lokalnych rozgłośniach radiowych.
Za stworzenie spotów reklamowych odpowiadała agencja strategiczno-kreatywna oS3, natomiast dom mediowy ONE House zajmował się zakupem mediów, opracowaniem rekomendacji oraz całej strategii kampanii, wykorzystując autorskie rozwiązania stworzone specjalnie dla Freedom.
Dołącz do dyskusji: „Pewna droga do domu” hasłem reklamowym marki Freedom
Reklama zrobiona z filmów stockowych, nic nie mówi o polskim kliencie ale ma być, byle by była. Odhaczone. Zrobione. Zapłacone.